اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر مطرح کرد؛

اولویت‌های فرهنگی اجتماعی در تیررس نگاه شهرداری باقرشهر

اولویت‌های فرهنگی اجتماعی در تیررس نگاه شهرداری باقرشهر
امیر محبی گفت: موضوعات فرهنگی و اجتماعی در تیررس نگاه شهرداری باقرشهر قرار گرفته و در این زمینه اقدامات متعددی با هدف دمیدن جانی تازه در روح شهر انجام شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر محبی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: شهرداری و شورا در سال‌های اخیر با نگاه ارزشمند به حوزه مدیریت شهری به موضوعات فرهنگی پرداخته و اقدامات اثرگذار و اثربخشی در زمینه تحقق مطالبات در این بخش انجام داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: با برگزاری نشست‌های متعدد در قالب کمیسیون‌های مشترک با شورای شهر و دیگر دستگاه‌های اجرایی متولی فرهنگ اقدامات اثرگذاری در باقرشهر انجام شده که از آن جمله می‌توان به احیای شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد.

,

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر خاطرنشان کرد: به این ترتیب گام‌های اثربخشی در زمینه ارتقاء حقوق شهروندی و موضوعات مرتبط با آسیب‌های اجتماعی برداشته شده و تدوین و اجرای برنامه عملیاتی آموزش شهروندی از سوی فرهنگسراها قوت گرفته است.

,

محبی با اشاره به اجرای برنامه‌ها و ارائه آموزش‌هایی در حوزه بهداشت و سلامت، بیان کرد: به این ترتیب کوشیده‌ایم علاوه بر در کنار پرداختن به اقدامات عمرانی و توسعه‌ای، با پرداختن به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و هنری به روح شهر نیز توجه کنیم.

,

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای برنامه‌هایی در حوزه ادبیات و شعر و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری مانند جشنواره مکتب شهید سلیمانی، از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی متولی مباحث فرهنگی در قالب اجرای برنامه‌های مشارکتی استفاده شده است.

,

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا و به واسطه کمرنگ شدن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، به آموزش‌های مجازی روی آورده و از این بستر برای ارائه خدمات به شهروندان بهره گرفته‌ایم.

,

محبی عنوان کرد: به منظور قوت بخشیدن به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی باید از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد به نحو مطلوب‌تری استفاده شده و توان و پتانسیل آنان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هر چه بیشتر کاری بیاید.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه