اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

عید قربان از نقاط اشتراکی مهم بین مسلمانان است

عید قربان از نقاط اشتراکی مهم بین مسلمانان است
صدرالحسینی گفت: جنایت‌های آمریکا شرایطی را ایجاد کرده است که بخش زیادی از مسلمانان در افغانستان، یمن و فلسطین نمی توانند آزادانه عید بزرگ خود را جشن بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: عید قربان از اعیاد مهم و مورد قبول و احترام همه گروه های مسلمانان است و از آثار این عید همبستگی بیشتر بین جهان اسلام است که در راستای حل مشکلات مسلمانان می تواند کمک کننده باشد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: مسلمانان اشتراکات زیادی دارند که با توسل به آن می توانند بسیاری از مشکلات خود را حل کنند و عید بزرگ قربان نقطه اشتراکی اتصال مسلمانان به یکدیگر است.

,

کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار داشت: البته امروز جنایت‌های آمریکا شرایطی را ایجاد کرده است که بخش زیادی از مسلمانان در افغانستان، یمن و فلسطین نمی توانند آزادانه عید بزرگ خود را جشن بگیرند.

,

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: مسلمانان جمعیت کثیری از دنیا را تشکیل می دهند که و دارای سرمایه های عظیمی در دنیا هستند اما اختلافات ظاهری به متن آمده و آنچه متاسفانه در بین جهان اسلام کمتر دیده می شود وحدت و یکپارچگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه