اخبار داغ

نائب رئیس مجلس:

کمبود آب دامن‌گیر راه‌اندازی پتروشیمی در اردبیل/ عملیات اجرایی پایشگاه ۲۰۰ هزار تنی گندم در استان آغاز شد

کمبود آب دامن‌گیر راه‌اندازی پتروشیمی در اردبیل/ عملیات اجرایی پایشگاه ۲۰۰ هزار تنی گندم در استان آغاز شد
علی نیکزاد گفت: مشکل آب هم یکی از مشکلات عمده در کشور است که اگر بخواهیم پتروشیمی در استان اردبیل راه‌اندازی کنیم قطعا در بحث تامین آب آن به مشکل خواهیم خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد در حاشیه اغاز  عملیات اجرایی پالایشگاه فرآوری غلات پایا زرین سبلان در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: عملیات اجرایی مجموعه پایا زرین سبلان، واحد تولیدی انواع فرآورده های گندم(پالایشگاه گندم) باظرفیت تولید و فرآوری حدود٢٠٠هزارتن انواع محصولات حاصل از گندم شامل گلوکز و فروکتوز وسایر فرآورده های مرتبط امروز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه روزانه 600 تن گندم مورد نیاز این واحد فرآوری است، افزود: برآورد اولیه سرمایه گذاری آن بیش هزار میلیارد تومان است،  ١٢٠٠نفر به صورت مستقیم وغیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد. 

,

نائب رئیس مجلس گفت: امیدواریم این کارخانه در مدت 18 ماه به بهره برداری برسد و توافق شده است که 5 الی 6 مگاوات از برق مصرفی این واحد تولیدی از طریق پنل های خورشیدی تامین شود.

,

 ۵ جلسه در رابطه با مشکلات سیب زمینی کاران با وزرا در تهران گذاشته ایم تا شرمنده کشاورزان سیب زمینی کاران نباشیم که با راه اندازی صنایع تبدیلی در استان اردبیل شاهد رفع بسیاری از مشکلات سیب زمینی کاران خواهیم شد.

,

وی تصریح کرد: مشکل آب هم یکی از مشکلات عمده در کشور است که اگر بخواهیم پتروشیمی در استان اردبیل راه اندازی کنیم قطعا در بحث تامین آب آن به مشکل خواهیم خورد.

,

نیکزاد اذعان داشت: در قطعی برق به عینه دیدیم  بیمارانی که به اکسیژن وصل بودند چطور به مشکل برخوردند و با راه اندازی پنل های خورشیدی امیدواریم دیگر شاهد هیچگونه قطعی برق در استان اردبیل نباشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه