اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

تامین ریل ۱۰۰ کیلومتر از راه آهن میانه - اردبیل/ ۴۱ میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل سرچم تخصیص یافت

تامین ریل ۱۰۰ کیلومتر از راه آهن میانه - اردبیل/ ۴۱ میلیارد تومان برای بزرگراه اردبیل سرچم تخصیص یافت
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی آخرین وضعیت پروژه های مهم عمرانی استان اردبیل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نمایندگان مرکز استان و استاندار اردبیل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، صبح امروز در نشست مشترک نیکزاد، بدری، و موسوی با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی که با همراهی استاندار اردبیل و جمعی از مسوولان دستگاه‌های مربوطه استانی در محل محوطه کارگاهی ایستگاه راه‌آهن اردبیل برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و در ارتباط با رفع موانع و ایجاد تسریع در روند اجرایی این پروژه ملی، تصمیماتی در محل اتخاذ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

صدیف بدری  در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه ایستگاه راه‌آهن اردبیل، در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، اظهار داشت: پیرو مذاکرات انجام گرفته ۱۰ روز قبل، در بازدید امروز خوشبختانه کار تامین ریل ۱۰۰ کیلومتر از مسیر راه آهن میانه - اردبیل به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت راه آهن کشور انجام پذیرفت.

,

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین در جریان بازدید دکتر خادمی از پروژه بزرگراهی اردبیل - سرچم، گفت: از جمله نتایج سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل، تخصیص ۴۱ میلیارد تومان اعتبار تا آخر مرداد ماه برای پروژه بزرگراهی اردبیل - سرچم و ۲۰ میلیارد تومان نیز برای عملیات روکش آسفالت جاده اردبیل - سرچم است.

,

نمایندگان مرکز استان اردبیل در ادامه حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استان، به صورت میدانی و با همراهی استاندار از مراحل و روند اجرایی ۳۲ کیلومتر از قطعات ۱ و ۲ پروژه بزرگراهی اردبیل - سرچم، بازدید بعمل آوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه