اخبار داغ

برگزاری جلسه هماهنگی شاخه ژیمناستیک برای همه فدراسیون جهانی

برگزاری جلسه هماهنگی شاخه ژیمناستیک برای همه فدراسیون جهانی
جلسه هماهنگی شاخه ژیمناستیک برای همه فدراسیون جهانی تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه هماهنگی شاخه ژیمناستیک برای همه فدراسیون جهانی با حضور ۱۳۱شرکت کننده از ۶۴ کشور و با حضور نمایندگان ایران در تاریخ ۱۷جولای ۲۰۲۱ بصورت آنلاین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیریت جلسه رییس کمیته فدراسیون جهانی خانم مارگارت اسکینز به معرفی اجمالی و اهداف شاخه پرداختند و نیز مسئول کمیته برگزاری کشور میزبان خانم ژوزه هولستر نیز اطلاعاتی در مورد محل برگزاری رویداد #ژیمناسترادا ۲۰۲۳ (آمستردام هلند) با معرفی مسئولین کارگروه‌های تخصصی کمیته برگزاری کشور میزبان، و برنامه زمانبندی ثبت نام تیم‌ها و برگزاری رویداد داده شد.

, #ژیمناسترادا,

در این جلسه کمیته آموزش فدراسیون جهانی نیز در خصوص آماده سازی کتاب مهارت‌های بنیادین ژیمناستیک فدراسیون جهانی به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی و فرانسه و سازماندهی برنامه‌های آموزشی و سمینار‌های مجازی خبر داد. گفتنی است این کتاب ارزشمند به زبان فارسی نیز ترجمه شده و برای آموزش تمامی سطوح مربیگری برای استفاده همگان در دست چاپ میباشد.

,

در خصوص تعویق برگزاری ژیمناستیک برای زندگی جهانی که قرار بود در سال ٢٠٢١ در لیسبون پرتقال برگزار شود گفته شد به دلیل پاندمی کرونا و رعایت شرایط زمانبندی تمام رویداد‌های فدراسیون جهانی مقرر شد در سال ٢٠٢٥ سازماندهی گردد.

,

خانم مونیکا سیسکوا به نمایندگی از شاخه  ژیمناستیک برای همه فدراسیون جهانی با اشاره به کشور‌های صاحب نام به توصیف فعالیت‌های آن‌ها در زمینه‌های برگزاری رویداد‌ها و چالش‌های ملی، فعالیت شاخص کشور انگلیس در زمینه تیم‌های کم توان (DISABILITY)، برگزاری کلاس‌های فضای باز و رویداد‌های آزاد بین المللی و مشکلات موجود نمایندگان کشور‌ها پرداخت.

,

آراکی نیز با ارایه کروگرافی، همه شرکت کنندگان را در فعالیت ورزشی مجازی مشارکت داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه