اخبار داغ

دمشق: جامعه بین‌الملل شریک جرم اسرائیل و تروریست‌ها در سوریه است

دمشق: جامعه بین‌الملل شریک جرم اسرائیل و تروریست‌ها در سوریه است
وزارت خارجه سوریه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی تأکید کرد که انجام اقدامات تروریستی در منطقه توسط تل‌آویو، بدون حمایت دولتهای مختلف آریکایی و غربی و سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم ممکن نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت خارجه سوریه در واکنش به حملات بامداد امروز صبح رژیم صهیونیستی به استان «حمص» (+)، تأکید کرد که از حق خود برای دفاع از خاک، ملت و حاکمیت خود استفاده خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دمشق با انتشار بیانیه‌ای گفت که حملات مستمر صهیونیستها، همزمان با تجاوزات تروریستها به ریف حلب و قطع آب استان الحسکه توسط ترکیه، در راستای اجرای استراتژیهای ژئوپلتیک توطئه‌آمیز مستمر علیه سوریه است.
,
 
,
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این تجاوزات به خاطر مواضع اصولی سوریه به ویژه در خصوص مبارزه با تروریسم و مزدوران آن در منطقه است.
,
 
,
در این بیانیه آمده است، تصادفی نیست که تروریستها نیز همزمان با حملات رژیم صهیونیستی، حملات خود به مناطق مختلف سوریه را آغاز کرده‌اند.
,
 
,
بر اساس این بیانیه، تداوم اعمال تروریسم در منطقه توسط رژیم صهیونیستی، بدون حمایت دولتهای مختلف آریکایی و غربی و سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم ممکن نیست.
,
 
,
دمشق ادامه داد، رژیم صهیونیستی مطمئن است که بخاطر جنایاتش بازخواست نخواهد شد و ادعاها و اکاذیبی مطرح می‌کند و کشورهای مذکور نیز در تلاش هستند که مسئولیات این رژیم در تروریسم دولتی و حمایت از تروریستها را مخفی کنند.
,
 
,
وزارت خارجه سوریه خاطر نشان کرد، نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی توسط اعضای جامعه بین‌الملل باعث می‌شود که این اعضا شریک جرم این رژیم و تروریستهای داعش و جبهه النصره باشند.
,
 
,
سوریه در پایان از شورای امنیت خواست که تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم و برای جلوگیری از آن، اقدام کند.
,
 
,
بامداد چهارشنبه بود که خبرگزاری رسمی سوریه از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب حلب خبر داده و اعلام کرد پدافند هوایی این کشور تجاوز رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه