اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف استان البرز:

ارز دو نرخی و ناکارآمدی مدیران دست مردم را از کالاهای اساسی کوتاه کرد

ارز دو نرخی و ناکارآمدی مدیران دست مردم را از کالاهای اساسی کوتاه کرد
علی ترکاشوند گفت: مدیریت ناکارآمد و غیر مدبرانه برخی از مسئولین کشور و استان البرز باعث شده است که رسیدن کالاهای اساسی به دست مردم با مشکلات زیادی مواجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسئول بسیج اصناف البرز با اشاره به اینکه طی یک سال اخیر پیوند ویژه ای بین بسیج سازندگی و اصناف در استان ایجاد شد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بسیج سازندگی حوزه اقدام، عمل و اجرا است اما بسیج اصناف سیاست گذاری و نظارت ها را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
علی ترکاشوند افزود: مدیریت ناکارآمد و غیر مدبرانه برخی از مسئولین کشور و استان البرز باعث شده است که رسیدن کالاهای اساسی به دست مردم با مشکلات زیادی مواجه شود، تمام این مسائل به نظارت بر کالاهای اساسی بازنمی گردد و در برخی موارد نیازمند اصلاح قانون هستیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: در هر بازاری که ارز دو نرخی وارد سیستم معیشتی مردم شده است در پائین دست عموم ملت را با مشکلات عدیده ای روبرو کرده است، امیدواریم دولت جوان انقلابی پای کار آمده و غالب مشکلاتی که ناشی از این امر بوده است را حل کند.
,
 
,
ترکاشوند تصریح کرد: بسیج اصناف روزانه ۱۰۰ تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار البرز به واحدهای عرضه کننده تزریق کرده است، همچنین ۱۲۰ نفر از نیروهای بسیجی و جهادی اصناف روزانه در کف بازار وضعیت بازار را رسیدگی می کنند تا در جریان گرانفروشی های احتمالی و نحوره توزیع اقلام قرار بگیرند.
,
 
,
وی گفت: البته در این بین ناهماهنگی هایی وجود دارد که دلال ها از آن سود می برند، انگیزه دلالان بیشتر از مسئولین بوده و شناخت خوبی از بازار کالاهای اساسی دارند، همیشه آنها یک گام جلوتر از مدیران هستند، رسانه ها هم امروز وارد عمل شده و جهادی در راستای شفاف سازی ها عمل می کند.
,
 
,
ترکاشوند افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان، بسیجیان و صاحب نظران قطعا می تواند با بسیاری از ناکارآمدی ها و موضوعاتی که مردم را با مشکل مواجه می کند مقابله کرده و دولت سیزدهم با استفاده از این سیستم قادر به رفع بسیاری از موانع خواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه