اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد

حل مشکلات آب آشامیدنی و آبیاری درختان روستاهای دلیجان توسط سپاه/ قدردانی اهالی روستا از سپاه

حل مشکلات آب آشامیدنی و آبیاری درختان روستاهای دلیجان توسط سپاه/ قدردانی اهالی روستا از سپاه
گودرزی با اشاره به حل مشکلات آب در روستاهای دلیجان گفت: در طی بازدیدی که از برخی از روستاهای شهرستان دلیجان انجام شد بسیج سازندگی با کمک سپاه شهرستان دلیجان همه ظرفیت ها را برای تأمین آب شرب و کشاورزی روستاها پای کار آورد.
[

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله ظهر امروز (جمعه) در آیین اعزام تانکرهای آبرسان سپاه روح الله به روستاهای دلیجان گفت: سپاه و بسیج در کنار کلیه مأموریت ها و خدمت رسانی های همه جانبه تمام توان را برای تامین آب شرب و کشاورزی روستاها و خصوصا مناطقی که مشکلات کم آبی دارند پای کار خواهد آورد.

, دیار آفتاب, دیارآفتاب,

وی افزود: عزم سپاه و بسیج برای حل مشکلات کم آبی در روستاهای استان مرکزی جدی است و با توجه به نشستی که با فرماندهان شهرستانی سپاه استان مرکزی داشتیم پای کارآوردن کلیه ظرفیت ها در این راستا تأکید شد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله اظهار کرد: یکی از مهمترین راهبردهای بسیج در طی سال های اخیر رفع نیازهای اصلی کشور و رسیدن به خودکفایی همه جانبه است که در کنار ظرفیت های علمی و پژوهشی برای انجام ایجاد زیرساخت ها اقدامات جهادی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی بیان کرد: یکی از اولویت های مهم بسیج سازندگی استان مرکزی در طی این سال های اخیر اجرای پروژه های مربوط به آب است که در دو بخش آب شرب و آب کشاورزی برای رفع نیازهای مناطق کم برخوردار و روستاها تلاش می کند.

,

گودرزی گفت: در سال گذشته به همت گروه های جهادی بسیج سازندگی بیش از ۳۵ کیلومتر خط انتقال آب کشاورزی، ۲۵ کیلومتر کول گذاری و در مجموع احداث ۳۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی با مشارکت مردم روستا انجام شد که مهمترین هدف تأمین آب و صیانت از این سرمایه ارزشمند بود.

,

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های مربوط به آب توسط بسیج سازندگی توانست به شکل میانگین از هدر رفت ۲۸ درصدی آب در مناطق اجرای طرح جلوگیری کند،گفت: امسال بسیج سازندگی عزم جدی برای ادامه این کار دارد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله افزود: مردم روستاها و مناطق کم برخوردار مستحق خدمت رسانی بی منت هستند چراکه در همه شرایط پای کار انقلاب بوده اند و وفاداری خود را به نظام اسلامی ثابت کرده اند و امروز سپاه و بسیج به عنوان یار و یاور مردم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به میدان آورده است.

,

وی تأکید کرد: مدیریت انقلابی و کار جهادی راهکار مقابله با مشکلات فعلی است که اگر مردم در کنار مسئولین عزم و اراده خود را پای کار بیاورند قطعا مشکلات حل خواهد شد.

,

گودرزی با اشاره به حل مشکلات آب در روستاهای دلیجان گفت: در طی بازدیدی که از برخی از روستاهای شهرستان دلیجان انجام شد بسیج سازندگی با کمک سپاه شهرستان دلیجان همه ظرفیت ها را برای تأمین آب شرب و کشاورزی روستاها پای کار آورد.

,

وی افزود: کلیه امکانات و تجهیزات لازم از قبیل تانکرهای آبرسانی و گروه های جهادی در این راستا پای کار آمده و امیدواریم در سریعترین فرصت مشکلات کم آبی در این مناطق برطرف شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله ادامه داد: در مرحله اول آبرسانی با تدبیر سردار کریمی فرمانده محترم سپاه روح الله استان مرکزی دستگاه های تانکر آبرسان به روستاهای قالهَر و مُزوش دلیجان که با مشکل آب آشامیدنی و آبیاری درختان مواجه بودند اعزام شدند.

,

وی خاطر نشان کرد: اهالی شریف این دو روستا از این اقدام جهادی سپاه و بسیج بسیار خوشحال و امیدوار شدند و از فرماندهی محترم و کلیه جهادگران بسیجی سپاه روح الله تقدیر ویژه کردند.

,

انتهای پیام/ به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه