اخبار داغ

امام‌جمعه سمنان:

مشکل خوزستان کمبود آب نیست، کمبود مدیر کارآمد است / برخی مسئولین به دنبال کشاندن مردم به خیابان ها هستند

مشکل خوزستان کمبود آب نیست، کمبود مدیر کارآمد است / برخی مسئولین به دنبال کشاندن مردم به خیابان ها هستند
آیت الله شاهچراغی با اشاره به وضعیت خوزستان گفت: مشکل اصلی خوزستان کمبود آب نیست بلکه کمبود مدیر کارآمد در حوزه آب است و معلوم نیست هدف برخی از مسئولین از به خیابان کشاندن مردم از روی نادانی است یا غرض.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان در خطبه اولین نماز جمعه مرداد ماه ۱۴۰۰ با بیان اینکه  شیعه در سال ۲ روز استثنایی دارد گفت: یک روزعاشوراست که از نظر مصیبت و ماتم بی بدیل است و یک روز هم غدیر که روز کمال دین معرفی شده برای شادی شیعیان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی با اشاره به بیان امام خمینی درباره غدیر خاطر نشان کرد: غدیر یک روز نیست بلکه همه روز های سال روز غدیر است همانطوری که عاشورا یک روز نیست و به معنای ظلم ستیزی و مقاومت در برابر ظالم تا شهادت است و در بحث غدیر نیز هرروز باید ولایت مداری خود را ثابت کنیم.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه  پس از انقلاب تصریح کرد: یکی از نهاد های مهمی که توسط امام تاسیس شد ستاد برگزاری نماز جمعه بود که ۵ مرداد اولین نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد و اگر کرونا نباشد هر جمعه در حدود ۱۰۰۰ امام جمعه اقامه نماز جمعه خواهند داشت.

,

وی در بیان اهمیت نماز جمعه ادامه داد: امام راحل(ره) فرمود که اگر انقلاب هیچ برکتی نداشت فقط همین نماز جمعه برای انقلاب کافی است پس بنابراین مسئولین و مردم باید قدر نماز جمعه را بدانند که یک سرمایه نفیس است و بر اساس وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی تا امروز یک بیمار مبتلا به کرونا در نماز های جمعه کشور شناسایی نشده و حتی این نماز جمعه ها عامل کاهش کروناست پس باید نماز جمعه برقرار بماند.

,

شاهچراغی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد بیان کرد: ضربه ای که آمرکایی ها و دشمنان در عملیات مرصاد خوردند بسیار سنگین بود و در این عملیات گسترده و ثمربخش استان سمنان بسیار خوش درخشید و مردم استان در این عملیات شهدای بسیاری هدیه کردند که وظیفه ماست یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داریم.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه از مسئله خوزستان نباید زود گذشت اظهار کرد: خوزستان خط مقدم دفاع مقدس بود و حالا باید مردم خوزستان از تشنگی در خیابان ها سر و صدا کنند و این بسیار عجیب است زیرا مردمی که هرچه داشتند در جنگ خرج کردند الان نباید تشنه باشد.

,

وی افزود: در کشور آب زیاد است اما مدیر آب کارآمد کم است و انگار برخی از مسئولین به دنبال به خیابان کشاندن مردم هستند و معلوم نیست که این موضوع از روی نادانی است یا غرض اما در این شرایط باید از سپاه تشکر کرد که مردم را از تشنگی نجات داد و امیدواریم که هرچه سریعتر دولت و مدیر لایق بر سر کار بیاید تا مشکلات مرتفع گردد.

,

شاهچراغی پیامی برای مردم خوزستان داشت و تاکید کرد: مردم حوزستان باید بدانند که تقاضای شما درست و بجاست اما نگذارید ضدانقلاب در این شرایط موج سواری کند و خودتان جلوی آن ها را بگیرید زیرا ما میدانیم خوزستانی ها انقلابی هستند پس بنابراین مردم باید بیدار و هوشیار باشند.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به روزشمار آغاز دولت سیزدهم اذعان کرد: پس از تنفیذ آیت الله رئیسی توسط مقام معظم رهبری و تحلیف رئیس جمهور در مجلس کار دولت جدید آغاز می شود که امیدواریم وزرای خوبی توسط وی انتخاب شود و شکی نداریم که آیت الله ریسی برای خدمت آمده اما شرط موفقیت دولت حمایت مردم است و همه باید حامی دولت باشند و اگر مطالبه گری هم باشد باید منصفانه و واقع بینانه باشد.

,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه