اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

مجلس برای جلوگیری از انحراف افکار عمومی از رئیس جمهور طرح سوال کند/عدم رسیدگی به بحران آب، سرنوشت خوزستان را نصیب البرز می کند

مجلس برای جلوگیری از انحراف افکار عمومی از رئیس جمهور طرح سوال کند/عدم رسیدگی به بحران آب، سرنوشت خوزستان را نصیب البرز می کند
آیت الله حسینی همدانی گفت: با توجه به بیانات آقایان، تا دیر نشده نمایندگان مجلس سوالاتی را از رئیس دولت و کابینه وی برای ثبت در تاریخ داشته باشند تا مسائل گنگ، تحریف و انکار نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه کسی که پیرو دستورات الهی باشد از اهل تقوا است، گفت: علی (ع) فرمودند بر شما باد پیروی از کسی که عذر شما در نشناختن او پذیرفته نیست، کسی نمی تواند با ادعای عدم شناخت خدا از ایشان پیروی نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: عده ای با علم بر خلاف دستورات خدا و رسولش حرکت می کنند، سول خدا علی (ع) را جانشین خویش معرفی کردند اما ۷۰ درصد جامعه بر خلاف صحبت ایشان عمل کردند، افرادی که از نظر دینی و ایمانی ضعیف باشند و قدرت طلبی هم در کار باشند حاضرند برای رسیدن به جایگاه خود را به نفهمی هم بزنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: افرادی حتی در روزهای پایانی دولت دوازدهم دکوراسیون اتاق خود را عوض می کنند، چنان از انقلاب و ارزش های انقلابی سخن می گویند که گویا اصلا تا دیروز سینه چاک جریان خاصی نبوده اند و انقلابی به دنیا آمده اند، نباید چنین افرادی دوباره رخنه کنند.
,
 
,
امام جمعه کرج غدیر را عامل وحدت مسلمین دانست و تصریح کرد: خطبه غدیر خطبه امامت و ولایت است و به حکومت اسلامی پرداخته است، امام (ره) فرمودند ودلایتی که در حدیث غدیر است به معنای حکومت است نه به معنای مقام معنوی، خداوند این واگذاری را امر کردند و مسئله نصب حاکم اسلامی بود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: نقش و جایگاه نماز جمعه بر کسی پوشیده نیست و این کانون فراجناحی دشمن شناسی، مطالبه گری، مواسات و همدلی و نشاط را به دنبال دارد و برای جنگ نرم دشمن ایستاده است و دشمن شکن خواهد بود، در نتیجه دشمن به دنبال کمرنگ شدن آن بوده و به عقاید جوانان حمله کرده و آنها را در مارپیچ سکوت قرار می دهد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) اجتماع عمومی را راهی برای آگاهی مردم نسبت به مسائل دینی دانست و افزود: برطرف کردن معضلات اجتماعی از مظاهر قدرت نماز جمعه است و به برکت انقلاب اسلامی این حکم الهی بار دیگر در کشور زنده شد.
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت:  با توجه به بیانات آقایان، تا دیر نشده نمایندگان مجلس سوالاتی را از رئیس دولت و کابینه وی برای ثبت در تاریخ داشته باشند تا مسائل گنگ، تحریف و انکار نشود، مردم با حضور در انتخابات دشمن را عصبانی کردند در نتیجه دشمن در تلاش است کام مردم را با ناکارآمدی ها تلخ کند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: دشمن التهاب درست می کند تا دولت جدید از همان ابتدا دچار حاشیه شود، امروز نوک پیکان را به سمت خوزستان گرفته اند، استانی که سنگربان نظام اسلامی بوده اند، مردم این منطقه با عشیره های مختلف صختی ها را تحمل می کنند.
,
 
,
وی گفت: منافقان با دروغ پردازی و کشته پردازی به دنبال ایجاد تشنج و بر هم زدن ثبات ایران هستند، استکبار و سعودی ها هم آنها را همراهی کردند، چهره این ها برای مردم معلوم هستند اما مردم خوزستان همواره دشمن را ناامید کرده و فرصت ها را از آنها گرفته اند، این بار هم هوشیار خواهند بود.
,
 
,
امام جمعه کرج افزود: منافقانی که به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود خوزستان هستند باید بدانند که مردم با بصیرت تمام از اسلام و انقلاب با حضور در صحنه دفاع خواهند کرد، در این چند روز آمریکا گفته است از اغتشاشگران حمایت می کنیم اما جواب مردم به این کشور شعار همیشگی یعنی مرگ به آمریکا است.
,
 
,
وی اظهار داشت: باید مسئله خوزستان اساسی و در مسیر قانونی حل شود، از اقدام ضربتی سپاه در آبرسانی به خوزستان تقدیر می کنیم، البته اگر به استان خودمان هم رسیدگی نکنیم وضعیت مانند خوزستان خواهد شد، آقایان با دغدغه بیشتری به موضوع آب بپردازند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: اصناف و صمت بازار و ارزاق مردم را مورد توجه قرار دهند و بازرسی ها انجام گرفته و متخلفان بازخواست شوند، احساس می شود برخی مدیران مسئولیت خود را رها کرده اند، باید در مصرف برق و آب صرفه جویی کرد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه