اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار یزد:

راه اندازی بانک بارهای فولادی استان یزد

راه اندازی بانک بارهای فولادی استان یزد
محسن صادقیان گفت: در جهت ساماندهی بارهای فولادی در استان مقرر شد که سامانه درخواست بار از مبدا یا بانک بارهای فولادی استان به زودی راه اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اعلام کرد: در راستای بررسی مشکلات برخی از رانندگان به خصوص درباره عدم رعایت نوبت و عدم پرداخت کرایه حمل ، در جهت ساماندهی بارهای فولادی در استان مقرر شد که سامانه درخواست بار از مبدا یا بانک بارهای فولادی استان به زودی راه اندازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

صادقیان گفت: به این ترتیب مقرر شد از اول مردادماه تمام شرکتهای تولیدی فولاد و شمش در استان نسبت به ارایه حمل بار خود در سامانه بانک بارهای فولادی استان اقدام کنند.

,

وی تاکید کرد: ،همچنین در شهرستان اردکان نیز مقرر شد بارهای فولادی فقط از طریق کنسیرسیوم شرکتهای حمل و نقلی بارگیری و حمل شود.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد: این سامانه به صورت آزمایشی از مردادماه راه اندازی و در پایان ماه نسبت به پایش آن اقدام و تصمیمات لازم در خصوص سراسری شدن این سامانه گرفته خواهد شد.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  گفت: همچنین مقرر شد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به بررسی مجوز  شرکتهای که هیچ گونه فعالیت حمل و نقلی به غیر بارهای تجمیع ندارند اقدام کرده و در صورت عدم فعالیت نسبت به سلب امتیاز این شرکتها اقدام نمایند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه