اخبار داغ

کاروان ایران شروع خوش‌یمنی داشته؛

صالحی‌امیری: پیروزی‌های متوالی شمشیربازی در المپیک تصادفی نبوده/ سابر از پدیده‌های کاروان توکیو خواهد بود

صالحی‌امیری: پیروزی‌های متوالی شمشیربازی در المپیک تصادفی نبوده/ سابر از پدیده‌های کاروان توکیو خواهد بود
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سه پیروزی که تا به این لحظه ثبت شده، تصادفی نبوده است و نتیجه سال‌ها زحمت ملی‌پوشان و مربیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا صالحی امیری بعد از سومین پیروزی شمشیربازان ایران در روز نخست رقابت‌ها که توسط محمد رهبری به دست آمد، اظهار داشت: ابتدا از اصحاب رسانه تقدیر می‌کنم که خیلی پررنگ در تمام سالن‌ها حضور دارند. در مورد شمشیربازی هم باید این را بگویم که سه پیروزی که تا به این لحظه ثبت شده، تصادفی نبوده است و نتیجه سال‌ها زحمت ملی‌پوشان، مربیان و در رأس آنها، آقای باقرزاده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه افزود: شمشیربازان ایران قدم اول را محکم برداشتند و ان‌شاءالله در ادامه راه هم با همین شرایط ادامه می‌دهند. به نظر من، یکی از پدیده‌های کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ ، تیم شمشیربازی ما خواهد بود. امیدوارم که در ادامه راه هم  ورزشکاران همین روند را ادامه دهند.
,
 
,
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در ادامه به رقابت ورزشکاران ایران در روز گذشته اشاره کرد و از نازنین ملایی نام برد و اظهار داشت: دیروز هم دیدید که دختر قایقران شایسته ایران چه نتیجه خوبی کسب کرد. آن هم در شرایطی که در ایران پیست دو هزار متر نداریم و همیشه در پیست هزار متر تمرین کرده است. در نتیجه این عملکرد شایسته تقدیر است.
,
 
,
وی که عازم سالن تکواندو بود، تصریح کرد: من امیدوارم در تکواندو و سایر رشته‌ها هم شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم. آنچه در قایقرانی و شمشیربازی ثبت شد، حکایت از این دارد که کاروان ایران شروع خوش‌یمنی داشته است. فقط باید به این نکته توجه کنیم که در این روزها کمی صبور باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه