اخبار داغ

شرایط پارالمپیک با تمام مسابقات تفاوت دارد

محمدیان: هدفم ارتقا رکورد در توکیو ۲۰۲۰ است/ بزرگترین آرزویم کسب مدال طلاست

محمدیان: هدفم ارتقا رکورد در توکیو ۲۰۲۰ است/ بزرگترین آرزویم کسب مدال طلاست
ملی پوش پارادوومیدانی گفت: بزرگترین آرزوی ورزشی ام کسب طلای این رویداد است که امیدوارم در این دوره از بازی ها محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سجاد محمدیان ملی پوش پارادوومیدانی درباره شرایط تمرینات خود اظهار داشت: در تمام این مدت زیر نظر مربی ام تمریناتم را پیگیری کردم و توانستم به رکوردی که مد نظر کادر فنی تیم ملی بود دست پیدا کنم و همچنین با حضور روانشناس در تیم، به لحاظ روحی و روانی به آمادگی لازم رسیدم.

وی درباره نحوه حضورش در پارادوومیدانی عنوان کرد: به صورت اتفاقی با ورزش جانبازان و معلولین آشنا شدم و از طریق دکتر بهرامی وارد دوومیدانی شدم و با تمرینات خوبی که زیر نظر او داشتم، توانستم به تیم ملی کشورم راه پیدا کنم و در میادین بین المللی موفق به کسب مدال شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان در رابطه با میزان آمادگی خود اذعان داشت: هفته ای ۹ تا ۱۲ جلسه تمرین دارم تا با آمادگی کامل راهی پارالمپیک شوم، چرا که بزرگترین آرزوی ورزشی ام کسب طلای این رویداد است که امیدوارم در این دوره از بازی ها محقق شود.

وی در ادامه افزود: در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو نیز حضور داشتم و توانستم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنم. بعد از مسابقات ریو، در رقابت های جهانی و آسیایی شرکت کردم و تجربیات بیشتری را بدست آوردم که بتوانم با استفاده از آن بهترین رکوردم را در پارالمپیک توکیو ثبت کنم.

,
,
,

محمدیان درباره هدفش در پارالمپیک توکیو تصریح کرد: حدود هفت سال است که در تیم ملی ایران حضور دارم و در این مدت مدال های خوشرنگی را در میادین مختلف ورزشی کسب کردم و اکنون تمام هدفم ارتقا رکوردم در توکیو ۲۰۲۰ است و امیدوارم که بتوانم با کسب مدال طلای این مسابقات برای کاروان کشورم افتخارآفرینی کنم.

محمدیان درباره شناختش از حریفان بیان کرد: شناخت خوبی از حریفانم دارم اما شرایط پارالمپیک با تمام مسابقات متفاوت است و تمام ورزشکاران برای کسب بهترین نتیجه راهی این رویداد بزرگ ورزشی می شوند و به همین دلیل باید با آمادگی در این رقابت ها حاضر شوم.

,
,
,

وی خاطرنشان کرد: در طول زمان شیوع کرونا سعی کردم به عنوان عضو کوچکی از جامعه با حضور در پویش های مختلف به مردم کشورم کمک کنم. چرا که در زمان مسابقات دعای خیر آنها کمک بزرگی برای من است و باید در این روزها نیز ما هم در کنار آنها باشیم.

ملی پوش پارادوومیدانی در انتها گفت: از مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برای حمایت هایی که از تیم ملی و ورزشکاران دارند تشکر و قدردانی می کنم.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه