اخبار داغ

امام جمعه دهدشت:

دیدار با خانواده شهدا در جامعه نهادینه شود/ نمازجمعه قلب فرهنگی هر شهر است

دیدار با خانواده شهدا در جامعه نهادینه شود/ نمازجمعه قلب فرهنگی هر شهر است
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود به‌مناسبت روز نمازجمعه گفت: نمازجمعه قلب فرهنگی هر شهراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس به مناسبت روز نمازجمعه، اعضای ستاد نمازجمعه دهدشت و شورای اداری شهرستان کهگیلویه با شهدای گمنام تجدید بیعت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

امام جمعه کهگیلویه در این آیین با اشاره به 42سالگی برپایی نمازجمعه در کشور گفت: ستاد نمازجمعه در طول این سال‌ها با شعار همیشه مردمی، همیشه انقلابی، در کنار مسئولان تلاش‌های زیادی جهت کارهای فرهنگی و مذهبی انجام داد.

,

حجت الاسلام علی وحدانی فر از از نمازجمعه به‌عنوان قلب فرهنگی هر شهر و قرارگاه ایمان و بصیرت نام برد و افزود: اگر امروز برپایی نماز جماعات در روز جمعه هست، به برکت ایستادگی و جانفشانی شهدای است.

,

وی تصریح کرد: مسئولان عمل به آرمان‌های امام و شهدا را برای خود یک تکلیف بدانند و رهرو شهدا باشند.

,

در ادامه با خانواده شهیدان صداقت پور، جمالی نسب، اکوانیان و اقبالیان نژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

,

وحدانی‌فر در این دیدار با بیان اینکه شهدا امروز مایه عزت و سربلندی برای ملت ایران هستند گفت: شهدایی که یاری کننده دین خدا بودند و این انقلاب باعظمت و  شکوهمند از وجود آنها قدرت گرفته است.

,

وی با بیان اینکه جایگاه امروز مسئولان به برکت تربیت خوب، الهی، دینی و اسلامی مادران شهداست افزود: امروزه دیگر همه پدران و مادران شهدا به سن کهولت رسیده‌اند، خدمت صادقانه از طرف مسئولان به خانواده شهدا امری ضروری است.

,

وحدانی‌فر در پایان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و دعاهای پدر و مادر آنهاست که این انقلاب را بیمه کرده است.

,

تصاویر تکمیلی:

, تصاویر تکمیلی:, تصاویر تکمیلی:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه