اخبار داغ

تلاش می‌کنیم تا بازی قابل قبولی را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم؛

کریمی: مشکل خاصی برای دیدار با پرسپولیس نداریم/ ناچاریم تغییر شکل بدهیم

کریمی: مشکل خاصی برای دیدار با پرسپولیس نداریم/ ناچاریم تغییر شکل بدهیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با توجه به تعطیلی لیگ برتر، تمریناتمان را به خوبی برای آلومینیوم و پرسپولیس انجام دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: با توجه به فاصله اندک بین دیدار مقابل آلومینیوم و پرسپولیس، در تعطیلات ۱۰ روزه مسابقات لیگ برتر تمرینات‌مان را برای هر دو بازی انجام دادیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره شرایط تیمش تصریح کرد: امیدوار بودیم مصدوم‌مان به تیم اضافه شوند که این اتفاق رخ نداد. میلاد فخرالدینی هم کارت زرد گرفت و دیدار مقابل پرسپولیس را به دلیل چهار کارته بودن از دست داد. تلاش می‌کنیم در نبود فخرالدینی یکی از بازیکنان‌مان را جایگزین او کنیم و تغییر شکل بدهیم تا بازی قابل قبولی را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما در پست دفاع راست فقط میلاد فخرالدینی را داشتیم و حالا که او محروم است، باید تغییر نفر بدهیم. اگرچه یاری که جایگزین فخرالدینی می‌شود سابقه بازی در این پست را داشته اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا او را برای بازی در این پست آماده کنیم.
,
 
,
کریمی در پایان یادآور شد: مشکل خاصی نداریم که گریبان‌گیرمان باشد، اما برای ایجاد تغییرات زمان کمی در اختیار داریم. البته این مشکلی است که حادث شده و باید با آن کنار بیاییم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه