اخبار داغ

واکنش رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش‌وجوانان به نخستین مدال؛

صالحی‌امیری: مدال طلای فروغی کام ملت را شیرین کرد/ سلطانی‌فر: به فروغی گفته بودم حتماً مدال می‌آوری!

صالحی‌امیری: مدال طلای فروغی کام ملت را شیرین کرد/ سلطانی‌فر: به فروغی گفته بودم حتماً مدال می‌آوری!
رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش‌وجوانان پس از مدال طلای نماینده تیم ملی تپانچه کشورمان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه روز نخست رقابت‌های المپیک توکیو اظهار داشت: امیدوارم که نخستین مدال طلای کاروان ایران کام ملت را شیرین کرده باشد. این مدال سرآغاز خوب امروز برای ورزش قهرمانی بود. در این شرایط سخت کرونایی که ملت در رنج و عذاب در حال زندگی هستند، اتفاقاتی از جمله مدال طلای فروغی می‌تواند برای لحظاتی کام ملت را شیرین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه امیدوارم این روند در روزهای آینده هم تداوم داشته باشد، بیان داشت: حالا که با مسئولان ورزش در توکیو شاهد صحنه‌های مختلف ورزشی هستیم، می‌بینیم که تمام قهرمانان بنام در حال رقابت سنگین هستند و کسب سکو کار بسیار سختی است.
,
 
,
رئیس کمیته ملی المپیک نهایتاً گفت: چیزی که در این بین ارزش بزرگ برای قهرمانان ماست، غیرت و غرور ایرانی است که همه توان خود را به کار گرفته‌اند. امروز شمشیربازی، بوکس، تکواندو و والیبال و همه رشته‌ها با دعای خیر مردم در تلاش برای کسب سکوها هستند.
,
 
,
همچنین مسعود سلطانی‌فر در حاشیه دیدار تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان درباره کسب اولین مدال کاروان ایران در المپیک توکیو توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی اظهار داشت:‌ کسب اولین مدال طلای کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تبریک می‌گویم. در روز اول رسمی بازی‌هایی که داشتیم، خوشبختانه فروغی موفق شد اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی را بگیرد و سبب شد کشورمان در پنجمین رشته المپیکی هم مدال کسب کند.
,
 
,
وی ادامه داد: تاکنون در چهار رشته کشتی، دو و میدانی، وزنه برداری و تکواندو مدال داشتیم و در تیراندازی مدالی نداشتیم. همیشه این بحث را داشتم با وجود این همه نیروهایی مسلحی که داریم و علاقه‌مندان به تیراندازی، چرا نباید از بین ده‌ها مدالی که در این رشته توزیع می شود، نمی‌توانیم حتی یک مدال برنز بگیریم. این نکته ای بود که در چهار سال گذشته در مباحث مربوط به تیراندازی گفتم.
,
 
,
وزیر ورزش و جوانان درنهایت گفت: خوشبختانه دوستان تلاش کرده و زحمت کشیدند. خود فروغی هم بچه بسیار متدین و با انگیزه‌ای است. نتایجی که چند ماه گذشته در مسابقات جهانی و بین المللی کسب کرده بود، نشان داد این بچه ظرفیت مدال‌آوری دارد. در دو ماه گذشته چند بار در اردوها و به ویژه روز مراسم بدرقه در فرودگاه به فروغی گفتم حتما مدال می‌آوری.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه