اخبار داغ

گزارش به مردم؛

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس گزارش عملکردش به مردم را منتشر کند/وحدت تا چه اندازه در ندای وحدت محقق شده است؟

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس  گزارش عملکردش به مردم را منتشر کند/وحدت تا چه اندازه در ندای وحدت محقق شده است؟
روشنفکر از زمان انتخاب شدن به عنوان نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تمرکز زیادی بر روی تقویت گفتمان وحدت در شهرستان های حوزه اتخابیه اش برداشت اما آیا تاکنون توانسته است این گفتمان را اول از همه در میان نزدیکان خود و در ادامه در میان دیگران جا بیندازد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی است که در انتخابات سال ۹۸ با پیروزی بر رقبای خود از دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


انتخابات مجلس در شهرستان بویراحمد و دنا برای اصولگرایان در سال ۹۸ حواشی و چالش‌های زیادی را به همراه داشت از جمله عدم وحدت بین چهره‌های مطرح اصولگرایی این شهرستان ها به گونه‌ای که در پایان ستار هدایت خواه و مهدی روشنفکر به عنوان دو چهره اصلی این جریان نتوانستند در یک صف قرار گیرند و در برخی مواقع نیز اظهار نظرهای جنجالی دو طرف، آنها را در مقابل یکدیگر قرار داد.

مهدی روشنفکر خود را برخاسته از جریان مردمی ندای وحدت می داند و با این شعار توانست رأی اکثریت مردم شهرستان‌های حوزه سردسیری کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص دهد و با تکیه بر همین جریان شعارهای خود را تنظیم کرده بود اما نکته مهم در خصوص رویکرد مهدی روشنفکر از ابتدای حضور در صحنه انتخابات این بود که وی در اکثر نطق های انتخاباتی خود و در بیشتر جلسات که حضور پیدا می‌کرد تاکید بر وحدت در حوزه انتخابیه خود بود.

,
,
,
,

روشنفکر بدون استثنا در تمامی سخنرانی‌های خود به موضوع وحدت اشاره کرده است تا با استفاده از این کلیدواژه از یک طرف توده جریان های مردمی  از دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا را دور خود جمع کند و از طرفی بتواند گروه های سیاسی را نیز در کنار خود داشته باشد.

نکته مهم دیگر این است که برخی افراد و رسانه های استان نیز بیشتر بر روی اختلافات موج سواری کردند و این رویه تاکنون نیز ادامه داشته است و ادامه همین روند می تواند فضای شهرستان را دچار تنش های سیاسی کند و دود آن به چشم مردم خواهد رفت.

اکنون پس از گذشت بیش از ۱۶ ماه از انتخابات سال ۹۸ این رویکرد مهدی روشنفکر همچنان ادامه دارد و در سخنرانی های مختلف سعی کرده است که باز هم به این روند ادامه دهد اما گاهی برخی صحبت های مطرح شده از سوی وی همچنین جریان رقیب نشان می دهد که وحدت مورد نظر روشنفکر محقق نشده است و گاهی خود او بر طبل تفرقه می زند و گاهی دیگری.

,
,
,
,
,

روشنفکر در این مدت تمرکز زیادی بر روی تقویت گفتمان وحدت در شهرستان های حوزه اتخابیه اش برداشت اما آیا تاکنون توانسته است این گفتمان را اول از همه در میان نزدیکان خود جا بیندازد؟ موضوعی که در برخی موارد توسط حلقه نزدیک به روشنفکر شکسته شده است.

,

شاید بهتر باشد نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی کمتر به این حواشی وارد شود و اکنون پاسخ دهد در چند ماهی که به عنوان نماینده مردم این سه شهرستان در مجس حضور دارد چه عملکردی از خود برجای گذاشته است و گزارشی از عملکرد خود را از طریق رسانه هایی که در اختیار دارد منتشر کند.


انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه