اخبار داغ

نبود نظارت و گرانی افسارگسیخته میوه؛

عرضه میوه درجه سه با قیمت میوه درجه یک به شهروندان لنده+تصاویر

عرضه میوه درجه سه با قیمت میوه درجه یک به شهروندان لنده+تصاویر
نبود نظارت کافی بر قیمت میوه و تره‌بار در شهرستان لنده و عرضه فاکتور‌های دست‌نویس‌شده و بدون مهر فروشنده میدان تره‌بار نشان‌دهنده تخلف‌هایی است که صورت می‌گیرد که مهمترین آن ضعف نظارت بر بازار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، این روز‌ها شاهد افزایش قیمت‌ها در همه حوزه‌ها هستیم که موج‌گرانی این بار به‌ایستگاه میوه رسید که همچنان شاهد‌گرانی افسار گسیخته قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
با موج جدید‌گرانی صورت گرفته در بازار بدون شک شاهد حذف میوه از سبد خانوار‌های لنده‌ای خواهیم بود که این اقدام نیز در سایه نبود و ضعف نظارت‌ها از میادین‌تره بار تا عرضه به شهروندان است.
,

باتوجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت استفاده از میوه برای افزایش میزان قدرت بدنی در برابر این بیماری منحوس لازم است که ناظران و بازرسین صمت و تعزیرات حکومتی نسبت به نظارت بیشتر بر بازار همت مضاعف‌تری داشته باشند.

,

, ,
افزایش قیمت میوه و سایر صیفی جات باعث شده است تا ضمن کاهش قدرت خرید مردم کسبه بازار نیز از وضعیت موجود ناراضی باشند و این نشان دهنده این است که مشکل اصلی دلالان و واسطه‌ها در میادین میوه وتربار هستند.
,

قیمت امروز میوه در شهرستان لنده هرکیلو۳۵۰هزار ریال رسیده است که باتوجه به بضاعت مردم منطقه و کاهش قدرت خرید مردم این قیمت به نسبت شهر دهدشت دو برابر شده است.

,
قیمت گوجه که در چند روز گذشته کمتر از ۵۰هزار ریال به قیمت۱۰۰هزار ریال به شهروندان عرضه می‌شود، بادمجان هر کیلو ۷۰هزار ریال، سیب زمینی هرکیلو۷۰هزارریال و پیاز هرکیلو۷۰هزار ریال،هندوانه هرکیلو۷۰هزار ریال، خربزه مشهدی هرکیلو۱۰هزار ریال،انگور هر کیلو۲۰۰هزارریال به شهروندان عرضه می‌شود.
,

, ,

وقتی از کسبه بازار در این شهر علت‌گرانی میوه و صیفی‌جات را سوال کردیم، بحث افزایش قیمت میوه و تربار در میدان‌های عرضه در بهبهان و کازرون را عنوان کردند.

این درحال است که خودرو‌های میوه فروش سیار در سطح شهرلنده قیمت‌ها را با ۱۵ الی ۲۰درصد کمتر از قیمت بازار است و میل به خرید شهروندان بیشتر به سمت خودرو‌های سیار است تا کسبه بازار.

,
,
,

نبود نظارت کافی بر قیمت میوه و تربار در شهرستان لنده و عرضه فاکتور‌های دست‌نویس شده و بدون مهر فروشنده میدان تربار نشان دهنده تخلف‌های است که صورت می‌گیرد ولی مهمترین آن ضعف نظارت بر بازار است که مغازه به مغازه قیمت‌ها کاملا متغییر هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه