اخبار داغ

ستاره‌های بسکتبال ایران پس از بازی با چک چه گفتند؟

نیکخواه بهرامی: اگر تایم بیشتری داشتیم، چک را می‌بردیم/ جمشیدی: ما نه سخت افزار مناسبی داریم، نه بازی تدارکاتی خوب

نیکخواه بهرامی: اگر تایم بیشتری داشتیم، چک را می‌بردیم/ جمشیدی: ما نه سخت افزار مناسبی داریم، نه بازی تدارکاتی خوب
پس از شکست بسکتبال ایران در نخستین بازی بسکتبال المپیک توکیو برابر چک بازیکنان ایران درباره این بازی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره بازی با چک اظهار داشت: بنظرم نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم. فکر می‌کنم در کوارتر دوم مقداری عقب افتادیم آن هم بیشتر به این دلیل بود که بچه‌ها مقداری در حال و هوای مسابقه نبودند. همانطور که می‌دانید بچه های ما به‌‌خاطر مسائلی مثل کرونا، بازی‌های تدارکاتی خیلی کمی داشتند. رفته رفته در مسابقه جا افتادیم و اگر 3 یا 4 دقیقه دیگر تایم داشتیم می‌توانستیم برنده شویم ولی حیف شد و کم کم آماده مسابقه با آمریکا می‌شویم

وی درباره آمادگی تیم برای بازی برابر چک افزود: ما بازی تدارکاتی خیلی کمی داشتیم، فکر می کنم در مجموع 4 یا 5 بازی تدارکاتی بیشتر انجام ندادیم. تیم چک نیز تیم قدرتمندی بود همانطور که می‌دانیدچک از بین تیم‌های کانادا، یونان و ترکیه که تیم های بزرگی هستند توانسته از مرحله مقدماتی المپیک صعود کند و ما اگر بازی و تمرین بیشتر داشتیم می‌توانستیم چک را شکست دهیم.

کاپیتان بسکتبال ایران درباره شرایط تیم برای دوبازی بعد نیز خاطرنشان کرد: بچه ها زحمت خود را کشیدند به خصوص در کوارتر چهارم که پیام مثبتی برای تیم ما داشت که اگر خود را باور کنیم، می‌توانیم بهتر بازی کنیم. دو بازی بعدی به خصوص بازی برابر امریکا بازی سختی خواهد بود و همانطور که قول داده بودیم سعی می‌کنیم به مانند بازی امروز قابل قبول و محترمانه بازی کنیم. تیم چک امروز غافل‌گیر شده بود و اگر تایم داشتیم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,



*جمشیدی : ما نه سخت افزار مناسبی داریم، نه بازی تدارکاتی خوب

, ,
,
, *جمشیدی : ما نه سخت افزار مناسبی داریم، نه بازی تدارکاتی خوب,

محمد جمشیدی ستاره بسکتبال ایران پس از پایان بازی ایران و چک پیرامون این بازی اظهار داشت: المپیک میدان بزرگی‌ست و ما دومین حضورمان در این بازی‌ها را تجربه می‌کنیم. مقداری در نیمه اول اضطراب داشتیم اما رفته رفته در نیمه دوم باورمان به خود بیشتر شد و احساس کردیم می‌توانیم بازی را بگیریم و بازی نزدیکی داشتیم. شانس بردن بازی را داشتیم اما نشد. تیم چک تیم بزرگی‌ست و تیم‌های بزرگی را در مسیر راهیابی به المپیک شکست داده . خود چکی‌ها هم فکر نمی‌کردند این اتفاق رخ دهد که بازی را با نتیجه نزدیکی ببرند و توقع بازی ساده تری داشتند.

ستاره بسکتبال ایران درباره شرایط آماده سازی برای المپیک تصریح کردما دو بازی تدارکاتی پیش از المپیک داشتیم، یکی برابر ژاپن و یکی برابر اسپانیا. مسافتی که برای رفتن به ژاپن و سپس رفتنمان از ژاپن به اسپانیا در طول سه روز طی کردیم خستگی بسیار زیادی بر بدن ما باقی گذاشت چون به دلیل بودجه کم ورزش ما همین هم توفیق اجباری بود.

وی در انتها نیز پیرو وضعیت کنونی بسکتبال ایران اذعان داشت: : صادقانه ما نه امکانات سخت افزاری خوبی نداریم، مثلا سالنی که الان در آن به رقابت پرداختیم را در ایران حتی با یک بیستم این کیفیت نداریم و نه بازی‌های تدارکاتی خوب که بخواهیم به نتیجه مطلوب برسیم. به شما قول می‌دهم اگر در طول سال 15 بازی تدارکاتی با تیم‌هایی در سطح چک داشته باشیم، تیم ما هیچ کم و کاستی نسبت به تیم‌های بزرگ جهان ندارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه