اخبار داغ

در تهران و در توکیو تمرینات خوبی داشتم

آقایی: رطوبت و درجه حرارت هوا تنها مانع من بوده/ می خواهم توانمندی های خودم را به نمایش بگذارم

آقایی: رطوبت و درجه حرارت هوا تنها مانع من بوده/ می خواهم توانمندی های خودم را به نمایش بگذارم
نماینده بدمینتون ایران در آستانه دیدار با حریف مالدیوی، گفت: امروز آخرین جلسه تمرینی خودم را انجام دادم و فردا باید در بازی‌های المپیک به میدان بروم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی نماینده بدمینتون ایران  پیرامون بازی‌های خود در المپیک توکیو اظهار داشت: از فردای روزی که به دهکده بازی ها رسیدم تمرینات خودم را در سالن اصلی مسابقات آغاز کردم و امروز هم آخرین جلسه تمرینی را قبل از بازی فردا انجام دادم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در وضعیت خوبی هستم و فردا باید با نماینده مالدیو مسابقه بدهم. طبق برنامه فردا از ساعت ۱۱:۲۰ به وقت محلی باید برابر فاطیما عبدالرزاق که دارای رنکینگ جهانی ۲۵۲ است قرار بگیرم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم.

نماینده بدمینتون ایران که در گروه G با نمایندگانی از کشورهای چین و مالدیو هم گروه شده، خاطر نشان کرد: حریف بعدی من بینجیائو از چین است که بارنکینگ ۹ جهانی حریفی سخت خواهد بود اما من هم آماده هستم و می خواهم توانمندی های خودم را به نمایش بگذارم.

آقایی درباره شرایط خود در انتها گفت: البته هنوز زمان بازی با نماینده چین مشخص نشده اما طبق آن چیزی که مطرح است فکر کنم روز سه شنبه باید با این حریف مبارزه کنم. من در تهران و در توکیو تمرینات خوبی داشتم و تنها چیزی که تا حدودی بر روند کارم تاثیر گذاشته رطوبت و درجه حرارت هوا است اما سعی می کنم خودم را با شرایط وفق بدهم تا در بازی فردا عملکرد قابل قبولی داشته باشم.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه