اخبار داغ

آغاز مرحله جدید اردو تیم ملی کاراته با حضور گنج زاده و نفرات برتر انتخابی

آغاز مرحله جدید اردو تیم ملی کاراته با حضور گنج زاده و نفرات برتر انتخابی
مرحله جدید اردوی تیم ملی با حضور ۱۲ نفر برتر انتخابی درون اردویی و سجاد گنج زاده المپیکی کاراته کشورمان از فردا آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، آخرین مرحله اردوی اماده سازه برای المپیک توکیو و اولین مرحله اردوی تیم ملی با حضور ۱۲ نفر برتر در مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی از عصر فردا در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مرحله از اردو از فردا ساعت ۱۸ با انجام تست PCR آغاز می شود و نفرات دعوت شده به این اردو عصر فردا حتما در آکادمی ملی المپیک باید حضور داشته باشند.

, PCR,

پوریا اقدسی و جواد رنجبر دو نفر وزن منفی ۵۵، علی مسکینی و مجید حسن نیا دو نفر برتر وزن منفی ۶۰، مرتضی نعمتی و سید علی کریمی دو نفر برتر وزن منفی ۶۷، مهدی شهگل و علی رحیمی دو نفر برتر وزن منفی ۷۵، کیوان بابان و علی اکبر دستجانی دو نفر برتر وزن منفی ۸۴، مهدی عاشوری و صادق سنچولی دو نفر برتر وزن مثبت ۸۴ هستند و همچنین این نفرات از ۱۲ استان مختلف کشورمان هستند که به همراه سجاد گنج زاده کاراته کا المپیکی کشورمان و نفرات قبلی که در اردو حضور داشتند این مرحله آغاز می شود.

,

مرحله جدید اردوی تیم ملی تا ۱۲ مرداد ادامه خواهد داشت و سجاد گنج زاده کاراته کا المپیکی کشورمان که روز ۱۶ مرداد روی تاتامی توکیو خواهد رفت، جمعه هشتم مرداد به المپیک توکیو اعزام‌ می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه