اخبار داغ

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

کمک ۵ میلیاردی معادن خواف برای تکمیل کنارگذر شهر رشتخوار

کمک ۵ میلیاردی معادن خواف برای تکمیل کنارگذر شهر رشتخوار
احمدپور گفت: در راستای تکمیل کنار گذر شهر رشتخوار مبلغ ۵ میلیارد تومان از طرف معادن خواف برای تکمیل این طرح تخصیص پیدا کرده، که در اولین فرصت پیمانکار طرح توسط مجموعه فرمانداری و اداره راهداری رشتخوار تعیین و انشالله کار به زودی آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با صبح توس؛ در رابطه با موضوع کنار گذر شهر رشتخوار گفت: در آخرین پیگیری ها و جلسات برگزار شده در رابطه با مشکلات کنار گذر شهر رشتخوار قرار شد، معادن خواف هزینه تکمیل کنارگذر شهر رشتخوار را پرداخت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی در تکمیل این مطلب با تاکید براینکه در راستای تکمیل این طرح که با همکاری مجموعه فرمانداری رشتخوار و معادن دنبال خواهد شد، بیان داشت: طبق آخرین اخبار قرار بر این شده که معادن در همکاری با مجموعه فرمانداری و اداره راهداری رشتخوار مبلغ 5  میلیارد تومان را برای تکمیل این طرح به فرمانداری رشتخوار تخصیص دهند و پیمانکار طرح توسط فرمانداری و اداره راهداری رشتخوار تعیین و انشالله کار به زودی آغاز شود.

عبور روانه بیش از 1200 دستگاه کامیون حمل بار معادن از مسیر داخلی شهر رشتخوار و خسارت های سنگین به زیر ساخت ها و همچنین گرد و خاک، آلودگی صوتی و .... از جمله مشکلات ساکنین محدوده خیابان های جمهوری اسلامی، خیابان خلیج فارس و پیروزی در شهر رشتخوار است و شهروندان سال های متوالی است خواستار رسیدگی و رفع مشکل کمربندی شهر رشتخوار هستند.

مسیر کنار گذر شهر رشتخوار به طول 3 کیلومتر به صورت رفت و برگشتی است، که در صورت رسیدگی و ساخت این مسیر بسیار از مشکلات ساکنین شهر رشتخوار مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/


 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه