اخبار داغ

دبیر قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) استان اردبیل:

ضرورت مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی/ ۱۰۰ ویژه برنامه دهه ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

ضرورت مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی/ ۱۰۰ ویژه برنامه دهه ولایت در اردبیل برگزار می‌شود
دبیر قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) استان اردبیل گفت: در ایام دهه ولایت بیش از یکصد برنامه فرهنگی و اجتماعی در استان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما، علی حسن زاده صبح امروز در نشست خبری ویژه عید غدیر که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: در ایام دهه ولایت و عید غدیرخم بیش از 23 عنوان برنامه در قالب یکصد برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اهداف قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) استان اردبیل در اجرای برنامه ها، افزود: رسالت اصلی قرار مردمی کردن برنامه‌های فرهنگی است که ایجاد پویش ها و حرکت های مردمی فرهنگی، همکاری رسانه ها را می طلبد.

,

دبیر قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا(س) استان اردبیل گفت: بزرگترین عملیات و حرکت فرهنگی کشور در ایام محرم اتفاق می افتاد که دلیل ثبات و تدام آن مردمی بودن آن است.

,

حسن زاده با بیان اینکه قرارگاه فرهنگی سومین سال است که در بحث غدیرخم فعالیت می کند، ابراز داشت: تمام تلاش این مجموعه مردمی محور فرهنگی، از بین رفتن غربت غدیر در استان و زنده نگه داشتن آن در جامعه است.

,

وی با تاکید بر اهمیت واقعه غدیر و اشاره به آن در روایات و احادیث، اذعان داشت: عید غدیر خم و دهه ولایت، عامل وحدت مسلمانان تلقی می شود.

,

دبیر قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) استان اردبیل، افزود: در این راستا باید با اجرای برنامه های مردم محور در این ایام، به نحوی که هر کس در هر شغل و جایگاه نقش خود را برای ترویج و تبلیغ این عید سعید، ایفا کند.

,

حسن زاده با اشاره به اجرای برنامه مختلف و متنوع در استان اردبیل، افزود: فضاسازی فرهنگی، تهیه و توزیع اطعام، تولید محتواهای رسانه‌ای و توزیع آن در شبکه های اجتماعی، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، راه اندازی کاروان‌های شادی با تشکیل کارناوا‌‌ل‌ها در سطح شهرها و مجتمع های مسکونی، نور افشانی در شب عید، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگان، جشنواره های عمومی فرهنگی و ورزشی با همکاری ورزش و جوانان، پیاده روی با خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب با تخفیفات ویژه در 2 نقطه از شهر، اجرای رسم ستنی عقد اخوت در روز عید و در محل مهدیه اردبیل از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه ولایت و عید غدیرخم در سطح استان اردبیل با محوریت مردم است.

,

وی تصریح کرد: به دلیل شرایط حاکم کرونایی، تمامی برنامه ها بصورت ریز برنامه و با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون تجمعات برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه