اخبار داغ

پیشکسوت برجسته داوری کشور:

طلای فروغی افتخار بزرگی برای کشور است/ بالابردن پرچم ایران در این شرایط جهانی کار بزرگ فروغی بود

طلای فروغی افتخار بزرگی برای کشور است/ بالابردن پرچم ایران در این شرایط جهانی کار بزرگ فروغی بود
اصفهانیان، پیشکسوت برجسته داوری کشور با اشاره به افتخار آفرینی جواد فروغی در المپیک گفت: طلای فروغی افتخار بزرگی برای کشور به ارمغان آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون اصفهانیان در گفت وگو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به افتخار آفرینی حواد فروغی در بازیهای المپیک توکیو اظهار کرد: بنده این افتخار بزرگ را به جواد فروغی، مردم عزیز ایران، خانواده این ورزشکار و همچنین کادر مربیگری و تمام کسانی که برای این ورزشکار زحمت کشیدند، تبریک می گویم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه گرفتن مدال المپیک آن هم مدال طلا زحمات زیادی می طلبد، ابراز کرد: چنین ورزشکارانی باید از لحاظ مالی و معنوی تامین شوند.

,

کارشناس برجسته عرصه داوری فوتبال کشور تصریح کرد: کار بزرگ و پرافتخار فروغی این بود که در این شرایط جهانی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد و دل مردم را شاد کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه باید به طرز شایسته ای از زحمات این ورزشکاران تقدیر شود، گفت: به نظرم طلای فروغی افتخار بزرگی برای جامعه ورزش کشور از هر لحاظ بود که امیدوارم این افتخارآفرینی ها ادامه دار باشد.

,

اصفهانیان با بیان اینکه رسیدن به طلای المپیک کار آسانی نیست، تصریح کرد: باید از چنین ورزشکارانی حمایت و مراقب خوبی انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه