اخبار داغ

کشتی فرنگی نوجوانان جهان| پایان کار ایران با کسب ۲ مدال نقره، یک مدال برنز

کشتی فرنگی نوجوانان جهان| پایان کار ایران با کسب ۲ مدال نقره، یک مدال برنز
تیم کشتی فرنگی نوجوانان با کسب ۲ مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت های جهانی مجارستان پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان که به میزبانی مجارستان در حال برگزاری است، رضایی و عبدولی به مدال نقره و عبدالوند به مدال برنز دست یافتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در وزن ۴۵ کیلوگرم علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر از سد لونت فیگ از مجارستان گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیکیتا دمنتیف از اوکراین با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، احمدی وفا به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۸ بر صفر ماکسیم زاخاروف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. احمدی وفا در این دیدار مقابل نوربولات بردیخولوف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و پنجم شد.
,
 
,
در وزن ۴۸ کیلوگرم سامان ناصری پور در دور نخست با نتیجه ۷  بر ۴ مغلوب پاول بوندار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل شهرکی نیا در دور اول مقابل کادین ویلیامز از آمریکا با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی در دور بعد، شهرکی نیا از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن ۵۵ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل والری مانگوتوف از روسیه شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، سام دلیری به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا کوبن بوریبای از قزاقستان را با نتیجه ۳ بر صفر و ضربه فنی از پیش رو برداشت اما در مبارزه بعد مقابل و روپین از هند با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و حذف شد.
,
 
,
در وزن ۶۰ کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد عبداله سلیم اف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد راتی خوزروانیدزه از گرجستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه  ۴ بر ۱ مغلوب رازاک بیشیکیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.
,
 
,
در وزن ۶۵ کیلوگرم سید محمد مهدی میری در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۵ از سد سعید سوسوزا از قرقیزستان گذشت وی در دور دوم در مصاف با نیهات کارا از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب شد. و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، میری از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن ۷۱ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر نورل دویشونبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ تورنیکه میکلادزه از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل عرفان میرزویف از اوکراین پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عبدولی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۲ روسلان نوراله یف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب الکساندر سولووی از مولداوی شد و به مدال نقره رسید.
,
 
,
در وزن ۸۰ کیلوگرم امیررضا آریامقدم در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب میهایل گوتو از مولداوی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، آریامقدم از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن ۹۲ کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۴ مقابل ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. جلالی عبدالوند در این گروه با نتیجه ۳ بر ۱ روسموس لیسما از استونی را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار هاراتون کراکاسیان از ارمنستان را با نتیجه ۱۳ بر ۶ مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
,
 
,
در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امید پایدار در دور اول با نتیجه ۴ بر صفر داویت مگلادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل جوهر اوزاروف از قزاقستان با نتیجه ۲ بر ۲ پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرتور بویچوک از اوکراین با نتیجه ۵ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب شد. و با توجه به مغلوب شدن کشتی گیر اوکراینی در دیدار بعد، پایدار حذف شد.
,
 
,
رده بندی تیمی: ۱- گرجستان ۱۴۱ امتیاز ۲- اوکراین ۱۲۷ امتیاز ۳- روسیه ۱۲۴ امتیاز ۴- قرقیزستان ۸۷ امتیاز ۵- ایران ۸۱ امتیاز ۶- آذربایجان ۷۰ امتیاز ۷- قزاقستان ۶۷ امتیاز ۸- ترکیه ۶۲ امتیاز ۹- آمریکا ۵۶ امتیاز ۱۰- هند ۵۴ امتیاز
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه