اخبار داغ

پرسپولیس ۳ - تراکتور ۱؛

لیگ برتر فوتبال| سایه سرخ روی جام بیستم/ کام‌بک پرسپولیس به صدر و یک‌قدمی گلات!

لیگ برتر فوتبال| سایه سرخ روی جام بیستم/ کام‌بک پرسپولیس به صدر و یک‌قدمی گلات!
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور با پیروزی میزبان سرخ‌پوش تهرانی خاتمه یافت.
[

به گزارش خیرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب یک‌شنبه ۳ مردادماه و در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از آن‌جایی که این تقابل برای سرخ‌پوشان از اهمیت بالایی در تعیین سرنوشت گلات قهرمانی برخوردار بود، پرسپولیسی‌ها با تمام توان پا به میدان گذاشتند و رقیب تبریزی نیز دفاعی‌تر به کار خود ادامه داد.
,
 
,
دو تیم در نیمه نخست به‌رغم ایجاد موقعیت‌های پیاپی روی دروازی یک‌دیگر که بخش اعظمی از آن‌ها هم ازآنِ پرسپولیس بود، نتوانستند قفل دروازه‌ها را بشکنند تا تساوی بدون گل، نتیجه نیمه اول این دیدار حساس شود.
,
 
,
در نیمه دوم اما ورق کاملاً برگشت تا این تراکتور باشد که برخلاف جریان بازی به گل می‌رسد. برتری پرشورها نیز با تداوم حملات سرخ‌پوشان همراه بود تا طی کم‌تر از ۵ دقیقه، برنده بازی تغییر کند و در واپسین دقایق هم تیر خلاص توسط مهدی عبدی به قلب پیکر نیمه‌جان تی‌تی‌ها فرود آید.
,
 
,
هفته بیست و نُهم لیگ برتر - یکشنبه ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ساعت ۲۱:۱۵
,
ورزشگاه بزرگ آزادی
,
 
,
پرسپولیس ۳
گل: مهدی عبدی (۶۴ و ۹۳) - احمد نوراللهی (۶۸)
, پرسپولیس ۳, پرسپولیس ۳,
,
 
,
تراکتور ۱
گل: پیمان بابایی (۴۹)
, تراکتور ۱,
,
 
,
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نورالهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو
,
ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، سعید ایران‌خواه، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، پیمان بابایی، سعید واسعی، سامان نریمان‌جهان و محمد عباس‌زاده
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه