اخبار داغ

از ابقای نساجی در لیگ برتر خوشحالم؛

مجیدی: هر تیمی با حضور تماشاگران‌اش بهتر بازی می‌کند/ امیدوارم چمن خوبی نصیب قائم‌شهری‌ها شود

مجیدی: هر تیمی با حضور تماشاگران‌اش بهتر بازی می‌کند/ امیدوارم چمن خوبی نصیب قائم‌شهری‌ها شود
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم باشگاه نساجی دارای یک ورزشگاه و چمن خوب در حد تیم های لیگ برتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم در مورد بازی صحبت کنم باید بگویم خیلی خوشحالم که در شهر قائمشهر حضور پیدا کردم. مردم این شهر بسیار خوب و با محبت هستند. ما بازی خوبی انجام دادیم، هر دو تیم خوب کار کردند و ما در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم. خوشبختانه ۳ گل زدیم، اگرچه نساجی هم تیم خوبی بود و جوانان خوبی داشت. خوشحالم که این تیم در لیگ برتر باقی ماند و امیدوارم در فصل جدید یک ورزشگاه و زمین خوب برای نساجی تهیه شود تا این تیم از بازی های خانگی نهایت استفاده را ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه تیمش در چند سال اخیر همیشه با مشکل مدیریتی مواجه بوده و چرا در این باشگاه دلش برای این تیم نمی سوزد گفت: اگر در مورد بازی سوالی دارید در خدمت شما هستم. ما شب گذشته دیر وقت به قائمشهر رسیدیم، خیلی دوست داشتم که بر سر مزار آقای نادر دست نشان حاضر شویم ولی دوباره به خانواده او تسلیت می گویم. فردا فرزاد به نمایندگی از ما و بازیکنان بر سر مزار آقای دست‌نشان حاضر خواهد شد.
,
 
,
مجیدی در خصوص اینکه دیدگاهش در مورد نساجی هم گفت: این موضوع نه تنها برای نساجی بلکه برای همه است. هر تیمی با حضور تماشاگرانش انگیزه پیدا می کند. در استقلال هم از زمانی که من آمدم نتوانستیم در حضور تماشاگران بازی کنیم. برای همه تیم ها تماشاگر یک امتیاز مثبت است. یکی از بهترین طرفداران که در عمرم دیدم طرفداران نساجی هستند. نساجی یک تیم ریشه دار و مردمی است البته این تیم باید تقویت شود؛ هر چند می دانم آقای حدادیان زحمات زیادی کشیده و این تیم را ساپورت کرده. در مجموع امیدوارم باشگاه نساجی دارای یک ورزشگاه و چمن خوب در حد تیم های لیگ برتر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه