اخبار داغ

حق ذوب آهن بود به گل برسد، باید امیدوار باشند

نویدکیا: در هفته پایانی با تمام قدرت بازی می‌کنیم/ اعتقاد ندارم که تعویض‌های سرمربی روند بازی را تغییر می‌دهد

نویدکیا: در هفته پایانی با تمام قدرت بازی می‌کنیم/ اعتقاد ندارم که تعویض‌های سرمربی روند بازی را تغییر می‌دهد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برابر ذوب‌آهن ۳ امتیاز خوبی کسب کردیم و در هفته پایانی نیز با تمام قدرت بازی می‌کنیم و سایر موارد را به اتفاقات فوتبال می‌سپاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت: شب گذشته هم در کنفرانس قبل از بازی گفتم که بازی با ذوب‌‌آهن سخت و پیچیده است و واقعاً هم همین‌طور بود. ذوب‌آهن در 30 دقیقه اول خیلی خوب بازی کرد و چند موقعیت بسیار خوب به دست آورد و ممکن بود در همان 30 دقیقه اول بازی را از دست بدهیم اما از دقیقه 30 تا 45 وضعیت ما بهتر شد و توانستیم بهتر بازی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: تا دقیقه 30 تمام موقعیت‌های یک در مقابل یک، مرکز زمین و جنگ‌های تن به تن را از دست دادیم و ذوب‌آهن در آن 30 دقیقه خیلی بهتر از ما بازی کرد و حق‌شان بود که حتی به گل برسند. اما از دقیقه 30 به بعد خیلی خوب بازی کردیم و تلاش کردیم در موقعیت‌های یک در مقابل یک بیشتر حضور داشته باشیم و بیشتر از حریف توپ‌گیری کنیم و به گل رسیدیم. ضربه ایستگاهی امید نورافکن ضربه فوق‌العاده‌ای بود که وضعیت تیم ما را برای نیمه دوم بهتر کرد.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در نیمه دوم بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و ذوب‌آهن در اوایل این نیمه خیلی ناامیدانه بازی می‌کرد اما کم‌کم و از دقیقه 70 بازی را خیلی خوب کنترل کردند و یک پنالتی هم برای این تیم اعلام شد که درست یا نادرست بودن آن را به نظر کارشناسان می‌سپاریم که البته مهم هم نیست. وقتی ذوب‌آهن پنالتی را از دست داد دوباره هارمونی این تیم به هم ریخت. پس از دقیقه 70 ما خیلی بهتر می‌توانستیم از فضاهایی که حریف به ما می‌داد استفاده کنیم چون ذوب‌آهن از دقیقه 75 به بعد رو به بازی انتحاری آورد و ما باید خیلی بهتر از فضاهای پشت مدافع این تیم استفاده می‌کردیم.
,
 
,
نویدکیا گفت: تلاش کردیم وینگرهای سرعتی خود را به زمین بیاوریم و شانس خود را بهتر امتحان کنیم اما آن‌طور که باید و شاید بازی نکردیم، اما با توجه به اتفاقاتی که در بازی حریفان ما رخ داده بود، تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم و فکر می‌کنم 3 امتیاز خیلی خوبی کسب کردیم. اینکه این 3 امتیاز چقدر به درد ما خورد یا به درد ذوب‌آهن نخورد را نمی‌دانم و آینده این موضوع را مشخص می‌کند. به هر حال 3 امتیاز خوبی کسب کردیم و در هفته پایانی نیز با تمام قدرت بازی می‌کنیم و سایر موارد را به اتفاقات فوتبال می‌سپاریم.
,
 
,
وی درباره اثربخشی نیمکت‌نشینان و بازیکنان تعویضی در نتایج سپاهان در این فصل تصریح کرد: بازیکنان تعویضی همیشه تلاش کرده‌اند بهترین بازی خود را انجام دهند و در طول فصل شاید در یکی دو مورد بازیکنان تعویضی کمکی به روند تیم نکردند ولی در سایر بازی‌ها این بازیکنان تلاش کردند با تمام وجود به تیم کمک کنند که از همه آنها ممنونم چون خیلی اوقات شانس این را نداشتند که به عنوان بازیکن اصلی از ابتدای بازی‌ها به میدان بروند، اما حتی بازیکنانی که شانس بازی به آنها نرسید به تیم انرژی مثبت دادند. خیلی به این موضوع اعتقاد ندارم که تعویض‌های یک سرمربی روند بازی را تغییر می‌دهد. شاید یک سرمربی در 30 بازی لیگ 30 بار دست به تغییر در ترکیب تیمش بزند و شاید پنج، شش تای آن خوب از آب دربیاید و نام آن، کار هنرمندانه نیست. یک مربی تلاش می‌کند با توجه به نوع و اتفاقات بازی تعویض‌هایی انجام دهد که به صلاح تیمش است که ممکن است برخی اوقات خوب دربیاید و برخی اوقات هم نه.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: بازی آخر خود در نقش‌جهان را پشت سر گذاشتیم و جا دارد از رسانه‌ها و تمام دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات تشکر کنم. همچنین از پلیس راهور و نیروی انتظامی هم تشکر می‌کنم چون شاید ما و هواداران در یک سال گذشته آنها را اذیت کردیم.
,
 
,
نویدکیا اضافه کرد: شاید این صحبت من غیرحرفه‌ای باشد اما در ابتدای بازی صحبت کوچکی میان ما و نیمکت ذوب‌آهن به وجود آمد که در بین دو نیمه از آنها عذرخواهی کردم و الان هم عذرخواهی می‌کنم. این موضوع به دلیل شرایط بازی به وجود آمد و شاید یکی از بازیکنان ما کنترل خود را از دست داده و صحبتی را مطرح کرده باشد. شاید این صحبت من حرفه‌ای نباشد اما به عنوان یک شهروند اصفهانی به اعضای تیم ذوب‌آهن می‌گویم تیم فوق‌العاده‌ای هستید و در 30 دقیقه اول بازی ممکن بود جریان بازی را از دست ما خارج کنید. با نوع فوتبالی که ارائه ‌می‌دهید، نباید ناامید باشید. یک بازی در خانه دارید در حالی که هر دو حریف شما باید خارج از خانه به میدان بروند. باید بازی هفته آینده خود را با آرامش و با تمرکز بالا انجام دهید و به شهرتان کمک کنید تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری نیفتد. بازیکنان ذوب‌آهن قطعاً می‌توانند موفق باشند چون تیم خوبی دارند و امیدوارم هفته آینده هم خودشان، هم ما و هم مردم اصفهان را خوشحال کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه