اخبار داغ

بعد از گل اول نظم تیمی حریف به هم خورد

تارتار: از 10 بازیکن آکادمی استفاده کردیم، 3 بازیکن دهه 80 داشتیم/ ماشین سازی کار را برای ما سخت کرده بود

تارتار: از 10 بازیکن آکادمی استفاده کردیم، 3 بازیکن دهه 80 داشتیم/ ماشین سازی کار را برای ما سخت کرده بود
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فکر می‌کنم با تعویض‌هایی که انجام شد، ۱۰-۱۱ بازیکن آکادمی ما در لیگ برتر بازی کردند. حتی ۳ بازیکن ما در بازی امروز متولد سال ۸۰ به بالا بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل ماشین‌سازی که با برتری 5 بر صفر شاگردانش همراه بود، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که یک‌بار دیگر به تبریز و این ورزشگاه آمدم. خاطرات خوبی را به همراه گسترش فولاد تبریز در این ورزشگاه داشتم و خاطرات برای من زنده شد. از اینکه توانستیم یک نتیجه خوب را در برابر تیم ماشین‌سازی به دست بیاوریم خیلیخوشحال هستیم. هواداران قابل‌احترام ماشین‌سازی در این بازی حضور نداشتند اما به این تیم ریشه‌دار و هوادارانش احترام می‌گذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: با این برد از نظر تفاضل گل شرایط‌مان در جدول خیلی خوب شد. مشکل ما زدن گل اول بود چون ماشین‌سازی کار را خیلی با انگیزه شروع کرده و کارمان را در ابتدای بازی سخت کرد. با این‌ حال زمانی که گل اول را وارد دروازه حریف کردیم، بعدش کارمان راحت‌تر شد و توانستیم بازی را در اختیار داشته و گل‌های دیگر را به ثمر برسانیم.
,
 
,
تارتار با اشاره به شرایط ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: به این تیم خسته نباشید می‌گویم. به آقای اکبرپور که شرایط خیلی سختی را در شروع کارش به‌ عنوان سرمربی در لیگ برتر تجربه کرد هم خدا قوت می گویم. از بازیکنان‌مان هم تشکر می‌کنم.
,
 
,
وی ادامه داد: مهم این است توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. فکر می‌کنم با تعویض‌هایی که انجام شد، 10-11 بازیکن آکادمی ما در لیگ برتر بازی کردند. حتی 3 بازیکن ما در بازی امروز متولد سال 80 به بالا بودند. این واقعاً دستاورد بزرگی برای ما محسوب می‌شود که هم توانستیم جوان‌گرایی کنیم و هم توانستیم نتیجه بگیریم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص وضعیت آکادمی پیکان هم گفت: واقعاً جا دارد از آکادمی پیکان و دوستان عزیزم آقایان سیامک رحیم‌پور و اله کرم از مدرسین فیفا تقدیر و تشکر کنم که این جوانان را تحویل ما دادند و توانستیم به نحو احسن از آن‌ها استفاده کنیم.
,
 
,
تارتار در پایان گفت: به‌ هر حال ما می‌دانستیم ماشین‌سازی با توجه به اینکه سقوط کرده شاید آن انگیزه بالا را نداشته باشد. هرچند این تیم بازی را خوب شروع کرد اما به بچه‌ها هم گفتیم که مهم گل اول است. وقتی گل اول را به ثمر می‌رسانید، تیم حریف که هیچ امیدی برای ماندن در لیگ برتر ندارد، به نوعی نظم تیمی‌اش را از دست می‌دهد. ما هم خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و توانستیم گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. کارمان هم در ادامه بازی راحت‌تر شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه