اخبار داغ

مربیان سایپا و آلومینیوم چه گفتند؟

اخباری: فقط تا فردا فرصت شادی داریم و با امید زنده ایم/ منصوریان: از صحبت‌هایم عقب‌نشینی نمی‌کنم/ خرمگاه: مصدومیت و خستگی ما را اذیت کرد

اخباری: فقط تا فردا فرصت شادی داریم و با امید زنده ایم/ منصوریان: از صحبت‌هایم عقب‌نشینی نمی‌کنم/ خرمگاه: مصدومیت و خستگی ما را اذیت کرد
مربیان سایپا و آلومینیوم بعد از بازی هفته بیست نهم در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید اخباری سرمربی سایپا در نشست خبری پس از دیدار دو تیم سایپا و آلومینیوم اظهار داشت: جا دارد به بازیکنان، مدیریت و کادرفنی سایپا تبریک بگویم. من کوچکترین نقش را در این پیروزی داشتم. بازیکنان ما هفته گذشته با یک فوتبال تاکتیکی نشان دادند که مستحق سه امتیاز بازی با گل گهر هم بودند اما به خاطر اشتباه داوری و کم دقتی خودمان آن را از دست دادیم. امروز می‌خواستیم ثابت کنیم که آن بازی اتفاق نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: آلومینیوم بازی را بهتر از ما شروع کرد اما در ادامه ما بازی را در اختیار گرفتیم. به آلومینیوم و منصوریان هم تبریک می گویم. یک بازی جاندار را انجام دادند. امیدوارم هفته آینده که با حریف مستقیم ما بازی دارند، همین روند را ادامه بدهند. مقداری از از نظر روحی تحت فشار بودیم. به این سه امتیاز نیاز داشتیم اما فقط تا فردا فرصت خوشحالی داریم. سعی می کنیم با توجه به فرصت کمی که تا بازی آخر داریم بازیکنان را ریکاوری و آماده کنیم تا ان‌شاءالله در هفته آخر به آنچه که استحقاق این مجموعه است برسیم. سایپا به خاطر بدشانسی و برخی مسائل در این جای جدول قرار دارد.
,
 
,
سرمربی سایپا در مورد قضاوت فغانی در این بازی و تنشی که در پایان بازی بین او و نیمکت سایپا به وجود آمد، گفت: صحنه خاصی نبود. دست فغانی به صورت خیلی ناخواسته به چشم مدیر رسانه ما خورد. کسی نمی تواند ایرادی به فغانی بگیرد. او قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت. اگر در همه بازی ها قضاوت‌ها به این شکل بود، جایگاه تیم‌ها متفاوت بود. وقتی فغانی قضاوت می کند، احتیاجی به VAR نیست.
,
 
,
اخباری تصریح کرد: به او تبریک می گویم و برایش برای او آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. اسم ایران را یدک می‌کشد. از قضاوت بی نقص او ممنون هستم. عدالت را رعایت کرد. خیلی جاها شاید خود من هم به خاطر فشار بازی معترض بودم اما چه کسی جرات دارد برای او مشکلی به وجود بیاورد. اگر مشکلی از نیمکت ما بود، من عذرخواهی می کنم.
,
 
,
وی در مورد اینکه با توجه به موقعیت جدول و بازی های هفته آخر چقدر به بقا درلیگ برتر امیدوار است، عنوان کرد: اصلا نگاهی به بازی های دیگر نداشتیم و حتی اجازه ندادم کسی از نتایج بازی‌های دیگر ما را با خبر کند. تمرکزمان فقط روی کارخودمان است. قبلا هم از نظر داوری و هم از نظر وجهه رسانه‌ای به بازیکنان ما کم لطفی شده بود. امروز شاید استحقاق بیشتر از یک گل را داشتیم.
,
 
,
سرمربی سایپا تصریح کرد: مسعود پورمحمد برای اولین بار درون دروازه سایپا در این فصل ایستاد و بازی خوبی هم انجام داد. در دقایق آخر خیلی خوب مدیریت کرد. واقعا دوست دارم اسم همه بازیکنان از دفاع تا خط حمله را بیاورم. خیلی خوب دویدند. دراین فاصله کم بازی‌ها با آن بازی سنگین در سیرجان که 90 دقیقه پرس سنگین کردند. این بچه‌ها خیلی با غیرت هستند. واقعا اینطور نبوده که از آن‌ها صحبت می‌شود.
,
 
,
وی افزود: تمام هم و غم من این است که بازیکنان سایپا خودشان در بازی آخر سربلند باشند و سه امتیاز را بگیرند. بازی بسیار سختی با تراکتور داریم. سرمربی، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت خوبی دارند اما تمرکزمان روی کار خودمان است. فقط با امید زنده‌ایم. در بازی قبلی هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. نگاهمان به جلو و توکلمان به خدا است. با حمایت مدیرعامل و هیات مدیره تلاشمان این است که سایپا را به جایگاه واقعی برسانیم.
,
 
,
*منصوریان: از صحبت‌هایم عقب‌نشینی نمی‌کنم
, *منصوریان: از صحبت‌هایم عقب‌نشینی نمی‌کنم,
 
,
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم که به دلیل اخراج در بازی قبلی حق حضور در نشست مطبوعاتی را نداشت، پس از شکست تیمش مقابل سایپا درباره احضارش به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: می‌خواهم روی نیمکت تیمم باشم و تمرینات را از دست ندهم، برای همین از کامرانی‌فر خواستم از کمیته اخلاق بخواهد تا زمان دیگری را برای صحبت‌های من تعیین کنند تا به تیمم برسم. لایحه خودم را ارائه می‌کنم، اما بسیاری از مسائل را می‌بینیم که اثبات آن بسیار سخت است. بسیاری از شاهدان هم حاضر نمی‌شوند برای اثبات این مسائل صحبت کنند، چون معتقدند صحبت در این مورد گریبانگیر آنها می‌شود.
,
 
,
وی که پیش‌تر گفته بود فساد در فوتبال ایران بیداد می‌کند، ضمن بیان این جمله تصریح کرد: هر زمانی که در برنامه‌ای صحبت می‌کنم، محمد مایلی‌کهن به‌عنوان اولین نفر با من تماس می‌گیرد و می‌دانم اگر اشتباه کنم، به من تذکر می‌دهد. مایلی‌کهن به دنبال فوتبال پاک است و پس از برنامه جمعه شب به من زنگ نزد. از حرف‌هایم عقب‌نشینی نمی‌کنم، اما به داوران هم بی‌احترامی نمی‌کنم.
,
 
,
سرمربی آلومینیوم در خصوص صحبت با مربی دروازه‌بانان تراکتور در دیدار دو تیم گفت: آلین با من به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و یونانی صحبت می‌کند و با او رفیق هستم. آلین از معدود مربیانی است که مانند خودمان و ایرانی است. با او آلمانی صحبت کردم و پیروزی را تبریک گفتم.
,
 
,
*خرمگاه: خستگی و مصدومیت ما را اذیت کرد
, *خرمگاه: خستگی و مصدومیت ما را اذیت کرد,
 
,
محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهارداشت: ما از هواداران‌مان معذرت می‌خواهیم، تلاش خودمان را کردیم اما نتایج خوب نبوده است. امیدوارم هفته آخر نتیجه خوبی بگیریم و بازی را با برد به پایان برسانیم. متاسفانه بی‌انگیزگی کمی بازیکنان ما را اذیت کرد. نزدیک به 7-8 بازیکن که 5 بازیکن فیکس بودند مصدوم هستند و در 3 بازی دقیقه 30 - 35 خستگی بازیکنان ما را اذیت می‌کند. 
,
 
,
مربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: بازیکنانی که می‌توانستند تاثیرگذار باشند نیستند و متاسفانه در خط دفاع خیلی اذیت می‌شویم که این به خاطر خستگی است. بچه‌ها بدون استراحت لیگ را شروع کردند و این خستگی ما را آزار داده است. مهمترین نکته اینکه به خاطر داوری بازی تبریک می‌گویم. آقای فغانی در سطح جهانی قضاوت کرد و فیلم بازی را باید بارها ببینیم که در چه سطح و کلاسی قضاوت کرده است. امیدوارم همه داوران ما به این روز برسند و شرایطی باشد که فغانی را الگوی خود قرار دهند. من به او تبریک می‌گویم، فغانی مستحق داوری جهانی است.
,
 
,
خرمگاه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این بود که بازیکنان تحلیل بروند. برحسب نداشته‌ها برنامه‌ریزی کردیم، ما جابه‌جایی‌های زیادی داریم، جابر انصاری را در پیستون راست گذاشتیم و نوری را دفاع وسط بازی دادیم و به خاطر ناچاری 2 بازی از او استفاده کردیم. خستگی بچه‌های ما را از پا درآورده و 3-4 بازی است که اذیت شده‌ایم. پاس‌های خوب که می‌شد به موقعیت تبدیل شود بچه‌ها به حریف تقدیم می‌کردند و مشکل ما ذهنی، روحی و بدنی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه