اخبار داغ

بازی کردن مقابل هواداران فاینورد احساس خوبی داشت

جهانبخش: مدت زیادی است که بازی نکرده‌ام/ مهم است تا شرایط بازی را به دست بیاورم

جهانبخش: مدت زیادی است که بازی نکرده‌ام/ مهم است تا شرایط بازی را به دست بیاورم
وینگر ایرانی تیم فاینورد گفت: بازی کردن در فاینورد آنهم مقابل هواداران پس از مدتی زیاد، احساس خوبی به من منتقل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاینورد که به تازگی علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی را به خدمت گرفته، در چارچوب دیداری دوستانه، مقابل پائوک یونان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. جهانبخش بازیکن تازه‌وارد فاینورد در نیمه دوم این مسابقه به میدان رفت و نخستین دیدار خود را با پیراهن این تیم پشت سر گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فاینورد خود را برای دیدار برگشت در لیگ کنفرانس اروپا مقابل تیم دریتای کوزوو آماده می‌کند.

,

علیرضا جهانبخش پس از شکست فاینورد مقابل پائوک در تقابل دوستانه در گفتگو با نشریه «Voetbal Flitsen»، اظهار داشت: فکر می‌کنم ما بهتر از این می‌شویم. از اینکه پس از مدت‌ها توانستم مقابل هواداران و با پیراهن فاینورد بازی کنم، احساس خوبی داشتم. من مدت زیادی است که بازی نکرده‌ام و جای زیادی برای پیشرفت دارم.

, Voetbal Flitsen,

وی تصریح کرد: از لحاظ انفرادی بهتر می‌شوم و حالا مهم است تا شرایط بازی را به دست بیاورم. من این هفته سخت تمرین کردم و اگر همین رویه را ادامه دهم، همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

,

بازیکن ایرانی فاینورد با ابراز امیدواری به اینکه بتواند مقابل دریتای کوزوو (در لیگ کنفرانس اروپا) به میدان برود، خاطرنشان کرد: این به تصمیم من بستگی ندارد، اما امیدوارم بتوانم دقایقی بازی کنم. ما باید کار را در خانه تمام کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه