اخبار داغ

دیدار با لهستان برای هر دو تیم سخت بود؛

داورزنی: گفته بودیم مردم تیم ملی واقعی والیبال را در المپیک خواهند دید/ پیروزی در توکیو هدف ما در لیگ ملت‌ها بود

داورزنی: گفته بودیم مردم تیم ملی واقعی والیبال را در المپیک خواهند دید/ پیروزی در توکیو هدف ما در لیگ ملت‌ها بود
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت‌ها دنبال می‌کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه دیدار تیم ایران با ونزوئلا درباره ممنوع‌الخروجی سرپرست تیم ملی والیبال و فیزیوتراپ این تیم از دهکده بازی‌ها اظهار داشت: این موضوع ارتباطی با فدراسیون بین‌المللی والیبال ندارد. فردی مبتلا به کرونا در چند ردیف جلوتر از آنها در پرواز بوده است و براساس پروتکل‌های بهداشتی ممنوع‌الخروج از دهکده شده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: خوش‌خبر و افروزی، برای امروز اجازه خروج از دهکده را گرفتند، اما هنوز اجازه حضور کنار تیم را ندارند. آنها تا وقتی که اجازه حضور کنار تیم را بگیرند، شرایط سختی دارند. فکر می‌کنم طی دو روز آینده این مشکل برطرف می‌شود.
,
 
,
داورزنی درباره دو پیروزی والیبال ایران برابر ونزوئلا و لهستان و نزدیک شدن به تحقق آرمان فدراسیون در المپیک گفت: ما پنج دیدار در مرحله مقدماتی داریم و تیم‌مان برنامه سختی دارد، زیرا بازی‌هایش را با حریف قدرتمندی مانند لهستان آغاز کرد، دیداری که نه تنها برای ما بلکه برای لهستانی‌ها هم سخت بود. بازیکنان ما مزد زحمات‌شان را با شکست لهستان گرفتند، اما نکته مهم احترام به حریف است.
,
 
,
داورزنی در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در المپیک و ارتباط آن با لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ خاطر نشان کرد: تیم ما براساس برنامه پیش رفت. ما همان موقع گفتیم که هزینه اتفاق دیگری را می‌دهیم که منفعت بیشتری برای‌مان دارد. بازی و پیروزی در المپیک هدفی بود که در لیگ ملت‌ها دنبال می‌کردیم. گفتیم مردم صبوری کنند تا تیم ملی واقعی را در المپیک ببینند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه