اخبار داغ

ساعت برگزاری رقابت‌ها در توکیو خوب نیست؛

موسوی: هر بازی در المپیک برای‌مان حکم فینال را دارد/ امیدواریم کانادا را هم از پیش رو برداریم

موسوی: هر بازی در المپیک برای‌مان حکم فینال را دارد/ امیدواریم کانادا را هم از پیش رو برداریم
ستاره تیم ملی والیبال کشورمان گفت: هر دیدار در المپیک حکم یک فینال را برای‌مان دارد، چون نتیجه آن روی جایگاه تیمی و تعیین وضعیت تیم برای دیدارهای بعد تأثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران امروز (دوشنبه) در دومین دیدار خود در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل ونزوئلا با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سیدمحمد موسوی ملی‌پوش والیبال کشورمان در پایان این دیدار گفت: شاید فکر کنید بازی آسانی بود، اما از نظر ما هر دیدار در المپیک حکم یک فینال را برای‌مان دارد، چون نتیجه آن روی جایگاه تیمی و تعیین وضعیت تیم برای دیدارهای بعد تأثیرگذار است.
,
 
,
وی نسبت به برگزاری بازی امروز در ساعت ۹ صبح به وقت توکیو انتقاد کرد و گفت: این موضوع سختی کار ما را بیشتر کرده بود، چون انجام بازی در این زمان فوق‌العاده سخت است. در واقع صبح توکیو، بامداد در ایران است و اگر هم از نظر ساعت خواب بدن در نظر گرفته شود، سخت است.
,
 
,
موسوی تصریح کرد: البته خدا را شکر با تلاش و هماهنگی تیمی نه تنها اجازه ندادیم این موضوع برای ما مشکل‌ساز شود، بلکه بازی را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر هم به نفع خود تمام کردیم تا آماده دیدار سخت برابر کانادا شویم.
,
 
,
ملی پوش والیبال کشورمان با اشاره به برتری که مقابل لهستان به دست آمد، گفت: آن بازی هم خیلی مهم و سخت بود که با برد تمام شد، امیدواریم کانادا را هم از پیش رو برداریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه