اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

دولت در حوزه مسائل اقتصادی مردود است/ نقدینگی سیلی است که روحانی روانه خانه مردم کرد

دولت در حوزه مسائل اقتصادی مردود است/ نقدینگی سیلی است که روحانی روانه خانه مردم کرد
سلیمی گفت: واقعیت این است که نمره دولت در این حوزه یک نمره ضعیف است و دولت در حوزه مسائل اقتصادی تجدید شده است، شاهد هم وضعیت اقتصادی مردم است چراکه سفره مردم کوچک‌تر شده و تولیدکنندگان به‌زحمت افتاده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص عملکرد ۸ ساله دولت تدبیر و امید در حوزه مسائل اقتصادی گفت: واقعیت این است که نمره دولت در این حوزه یک نمره ضعیف است و دولت در حوزه مسائل اقتصادی تجدید شده است، شاهد هم وضعیت اقتصادی مردم است چراکه سفره مردم کوچک‌تر شده و تولیدکنندگان به‌زحمت افتاده‌اند، در حوزه زیرساخت‌ها مثل آب و برق می‌بینید که دولت چه مصیبتی برای کشور ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
نماینده مردم دلیجان و محلات اظهار کرد: در حوزه صادرات و سرمایه‌گذاری خارجی عملکرد دولت آقای روحانی به‌شدت منفی است، یعنی ضعیف‌ترین دولت بعد از انقلاب حتی عملکرد این دولت از زمان جنگ بسیار ضعیف‌تر است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در بحث ضریب جینی فلاکت‌بارترین وضعیت را در دولت آقای روحانی شاهد هستیم گفت: فاصله فقیر و غنی سر به فلک گذاشته و می‌بینید که چه مشکلاتی برای کشور ایجادشده است، اکنون پولدارها ثروتمندتر و فقرا فقیرتر شده‌اند.
,
 
,
نقدینگی سیلی است که روحانی روانه خانه مردم کرد/ تلاطم بورس با حرف های متناقض رئیس جمهور
,
 
,
عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزود: در بخش نقدینگی ۴ تریلیون نقدینگی یعنی سیلی که آقای روحانی روانه خانه مردم کرده و هستی مردم را از بنیان با خود می‌برد.
,
 
,
سلیمی با اشاره به اینکه آقای روحانی نتوانست بورس را مدیریت کند تصریح کرد: رئیس‌جمهور با حرف‌های متناقض این وضع را برای بورس ایجاد کرد، ایشان یک روز می‌گویند همه سرمایه خود را به بورس بسپارند و یک روز می‌گویند نه این کار را نکنند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: آقای روحانی با حرف‌های متناقض و عدم مدیریت بورس را دچار تلاطم کرد و سرمایه مردم که با امید وارد بورس شده بودند بلعیده شد، بورس آتشی به سرمایه مردم انداخت و باعث شد هستی و سرمایه مردم خاکستر شود.
,
 
,
نماینده مردم دلیجان و محلات اظهار کرد: در بخش پایه پولی وضعیت در دوره آقای روحانی فلاکت‌بار است، تورم در این دوره در ۷۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده و این مسائل حقیقتاً انسان را متعجب می‌کند.
,
 
,
 عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: این کارنامه آقای روحانی است و بعد دم از اصل ۶۰ قانون اساسی و تفکیک قوا می‌زنند، این‌ها که مسائل اجرایی است و مرتبط با شماست اما وضعیت عملکرد دولت این است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه