اخبار داغ

تیراندازان واقعا معجزه کردند

حسنی خو: همه از مدال فروغی حیرت زده شدند/ باید بیش از این دیپلماسی ورزش تقویت شود

حسنی خو: همه از مدال فروغی حیرت زده شدند/ باید بیش از این دیپلماسی ورزش تقویت شود
عضو هیات رییسه فدراسیون تیراندازی گفت: همه دنیا از کسب مدال جواد فروغی حیرت زده شدند این نشان می دهد در تیراندازان واقعا معجزه کردند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا حسنی خو سرپرست تیم تیراندازی در المپیک توکیو و عضو هیات رییسه فدراسیون اظهار داشت: با توجه به مساله تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور، نوسان ارز  و به دنبال آن افزایش قیمت در تامین فشنگ و تجهیزات، ورزشکاران با امکانات محدود کار بزرگی کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: یکی از موضوعات مهم که می تواند به ثبات ورزش و تیراندازی کمک کند، توجه بیشتر دولت و حامیان مالی از ورزش است. ورزشکاران برای تهیه اسلحه مناسب باید حداقل ۶۰۰ میلیون ریال هزینه کنند. 

,

سرپرست تیم تیراندازی با اشاره به دیپلماسی ورزش تاکید کرد: ورزش جایی است که بیشتر دیده می شود. همین کسب مدال جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر باعث انگیزه بیشتر کاروان ایران شد. همه دنیا از کسب مدال جواد فروغی حیرت زده شدند و این نشان می دهد در تیراندازی ورزشکاران واقعا معجزه کردند. در همین رابطه تعداد زیادی از فدراسیونها از جمله آمریکا و مصر و ایتالیا و مسئولین فدراسیون جهانی تبریک گفتند و این نشان می دهد که باید بیش از این دیپلماسی ورزش تقویت شود.

,

حسنی خو اضافه کرد: این دیده شدن می تواند تاثیرات زیادی در سطح ارتقای دیپلماسی ورزشی داشته باشد زیرا یکی از مولفه های پیشرفت کشورها حوزه ورزش  است.

,

عضوهیات رییسه فدراسیون‌تیراندازی درباره نقش ورزش در نشاط جامعه گفت: توجه به ورزش باعث نشاط می شود با چه میزان هزینه می خواستیم این نشاط را به جامعه تزریق کنیم. یکی از اتفاقات مهم این دوره ورزش کشور تفاهم بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بود در گذشته شاهد صحنه های خوبی نبودیم است. 

,

حسنی خو درباره کسب مدال دیگر در تیراندازی گفت: ما امید داریم مدال دیگری بگیریم تا دل مردم شاد شود.

,

 

,

تیراندازی ایران با ۶ سهمیه (چهار زن و ۲  مرد) در این دوره از بازی ها حضور دارد که تاکنون جواد فروغی در تپانچه بادی نخستین مدال کاروان و نخستین مدال طلای تیراندازی را کسب کرد. فردا سه شنبه جواد فروغی و هانیه رستمیان در میکس تپانچه بادی و نجمه خدمتی همراه مهیات صداقت در میکس تفنگ بادی  در خط آتش قرار می گیرند. از بین ۶  تیرانداز خدمتی دومین حضورش را در المپیک تجربه می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه