اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خبرداد؛

آغاز عملیات هم‌سطح‌سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس/ کاهش سرعت اجرای پروژه‌ها با کمبود سیمان

آغاز عملیات هم‌سطح‌سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس/ کاهش سرعت اجرای پروژه‌ها با کمبود سیمان
بهمن نژاد بندری گفت: سیمان یکی از مهم‌ترین مصالح در پیشرفت و اجرای کارهای عمرانی محسوب می‌شود که کمبود آن باعث کاهش در سرعت پروژه‌های عمرانی در آرامستان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز، علیرضا بهمن‌نژاد بندری در این ارتباط اظهار کرد: یکی از دلایل تاثیرگذار در عقب افتادن اجرای پروژه های عمرانی و خصوصا همسطح سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس، کمبود سیمان در ماه های اخیر است.

وی ادامه داد: با رفع شدن موضوع سیمان و تامین آن در تیرماه سال جاری، اجرای پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ آرامستان بندرعباس مجددا دنبال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, هرمز,
,
,

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه یکسان سازی سطح قطعات باعث ایجاد فضایی مناسب برای تردد زائرین اهل قبور می‌شود، افزود: پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ بهشت زهرا(س) بندرعباس به میزان ۳۴۵۰ متر مربع در مرحله موزائیک کاری و نصب سنگ قبور در حال اجرا است.

بهمن نژاد بندری در خصوص احداث سردرب ورودی آرامستان بیان کرد: این طرح در ورودی بهشت زهرا(س) به طول ۱۰ متر و ارتفاع شش متر بعد از مرحله بتن ریزی پایه ها به صورت اسکلت آهنی درآمده و پس از آن توسط کامپوزیت و چنلیوم اجرا شده که این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سازمان اجرا گردیده است.

وی در پایان گفت: با توجه به اجرای پروژه هم سطح سازی قطعه ۲۶ در مراحل موزائیک کاری و نصب سنگ های قبور، نیازمند صرف هزینه و زمان هستیم که از شهروندان گرامی تقاضا داریم با صبر و شکیبایی تا پایان این پروژه با خدمتگزاران خود در مجموعه آرامستان بندرعباس همکاری و همیاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه