اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز:

اختلاف ۱۰ هزارمگاواتی تولید و عرضه برق؛ عامل خاموشی‌های کشور/ افزایش دما و ماندگاری گرما بار مصرف را افزایش داد

اختلاف ۱۰ هزارمگاواتی تولید و عرضه برق؛ عامل خاموشی‌های کشور/ افزایش دما و ماندگاری گرما بار مصرف را افزایش داد
رضا عباس.زاده گفت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده از طرف وزارت نیرو و شرکت توانیر قریب به ۱۰ هزار مگاوات اختلاف عرضه و تقاضا در حوزه برق داریم و این مسئله نیاز به مدیریت مصرف انرژی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق البرز با اشاره به اینکه دمای هوا در استان های جنوبی کشور بالای ۵۰ درجه و در استان ما ۳۹ درجه است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: به تبع افزایش دما و ماندگاری گرما باعث بالا رفتن مصرف برق در سراسر کشور می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
رضا عباس زاده افزود: روند مذکور مصرف برق را به نسبت تولید برق افزایش خواهد داد و بر اساس بررسی های انجام شده از طرف وزارت نیرو و شرکت توانیر قریب به ۱۰ هزارمگاوات اختلاف عرضه و تقاضا داریم، این مسئله نیاز به مدیریت مصرف انرژی دارد.
,
 
,
وی اظهار داشت: برای هر استانی از طرف مدیریت شبکه برق ایران سهمیه ابی در نظر گرفته می شود و بر اساس آن اگر مدیریت مصرف اعمال شود خاموشی را در پی نخواهیم داشت اما اگر شخصا مدیریت مصرف نکنیم به واسطه پایداری شبکه و جلوگیری از افت ولتاژ و فرکانس شبکه خاموشی اعمال شود.
,
 
,
عباس زاده تصریح کرد: از صنایع درخواست می کنیم که اگر می توانند تعطیلات خود را از روز جمعه با یکی از ایام وسط هفته جابجا کنند، کار خود را به جای ساعت ۸ می توانند از ساعت ۶ صبح آغاز کنند، از همشهریان می خواهیم از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۸ غروب مدیریت مصرف کنند تا بتوانیم از پیک حساس پیش رو سربلند بیرون بیاییم.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: در صنایع بیشتر خاموشی داشتیم اما با مدیریت مصرف از طرف مردم خاموشی ها را کمتر کردیم، بر اساس دستورالعمل های کارگروه کشوری انرژی قرار شد صنایع فولاد و سیمان با هماهنگی در ساعات خاصی خاموشی داشته باشند البته هماهنگی لازم برای کاهش خسارت را با آنها داشته ایم.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه