اخبار داغ

در جلسه هیئت امناء عتبات عالیات مطرح شد؛

تعلق قلبی به اهل بیت(ع) کلید نجات بشریت است/ کمک ۱۴ میلیارد ریالی مردم استان مرکزی به ستاد بازسازی عتبات عالیات

تعلق قلبی به اهل بیت(ع) کلید نجات بشریت است/ کمک ۱۴ میلیارد ریالی مردم استان مرکزی به ستاد بازسازی عتبات عالیات
دری نجف آبادی اظهار کرد: تعلق قلبی به اهل بیت(ع) کلید نجات بشریت است و در این ایام نورانی باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان عصر امروز در  جلسه هیأت امناء عتبات عالیات استان گفت: ملت ایران به علوی و حسینی بودن خود افتخار می کند و لذا باید افتخار کنیم در راه امیرالمومنین(ع) گام بر می داریم و باید علی وار در راه و مسیر اهل بیت(ع) تلاش و مجاهدت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
دری نجف آبادی اظهار کرد: تعلق قلبی به اهل بیت(ع) کلید نجات بشریت است و در این ایام نورانی باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: ستاد عتبات عالیات استان مرکزی در طی این سال ها اقدامات و زحمات ارزشمندی انجام داده و اهتمام مردم و برخی از دستگاه ها همچون سپاه و نیروی انتظامی به مشارکت در بازسازی عتبات عالیات نشان از غیرت دینی است که باید الگوی سایرین باشد.
,
 
,
امام جمعه اراک بیان کرد: داوطلبانه بودن کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات برگرفته از تفکر ارزشمند انقلاب اسلامی است و ملت ایران در هر کار خیری پیشگام هستند.
,
 
,
دری نجف آبادی اظهار کرد: کمک به عتبات عالیات یک فرصت گران بها است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم چراکه ممکن است این فرصت ها از دست بروند.
,
 
,
امام جمعه اراک بیان کرد: ایرانیان برای اقدام جهت بازساری عتبات عالیات همواره پیشگام و پیشتاز بوده اند و این پیشگامی قطعا با قوت ادامه دار خواهد بود و عزم استان مرکزی در این خصوص جدی است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: متاسفانه بیماری کرونا شرایط بسیار سختی را برای مردم ایجاد کرده و همه باید کمک کنیم افراد و خانواده های آسیب دیده خسارت های آنها جبران شود و اولویت امروز همه کارها دستگیری از نیازمندان و افراد آسیب دیده باشد.
,
 
,
 وی ادامه داد: بازسازی عتبات عالیات اقدامی ارزشمند در راستای تحکیم وحدت امت اسلامی است و خوشبختانه مردم مومن ایران اسلامی به عنوان طلایه داران مذهب مقدس تشیع نقش مهمی در بازسازی عتبات عالیات برعهده دارند. 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: نیاز است ستاد بازسازی عتبات عالیات باید با ارائه گزارش های مکرر به مردم، نسبت به شفاف سازی فعالیت خود و همچنین جلب اعتماد عمومی گام بردارد.
,
 
,
عملکرد استان مرکزی در بازسازی عتبات عالیات بسیار درخشان است
,
 
,
استاندار مرکزی گفت: مشارکت عمومی که سراسر از عشق و محبت به اهل بیت(ع) در استان مرکزی برای امر بازسازی عتبات عالیات است بسیار قابل تقدیر می باشد و خوشبختانه عملکرد استان مرکزی در این راستا بسیار درخشان است.
,
 
,
آقازاده اظهار کرد: نقش آفرینی مردم و خیرین در بازسازی عتبات عالیات از برکات تفکر انقلاب اسلامی است و امروز فرهنگ سازی برای فراگیر شدن این اقدام نیکو باید مورد توجه قرار گیرد.
,
 
,
وی افزود: اگر بتوان در کنار کمک های مردمی ، خیرین و صنایع از ظرفیت های دیگر همچون ردیف های فرهنگی استفاده کنیم قطعا آثار و برکات بسیاری را شاهد هستیم.
,
 
,
استاندار مرکزی بیان کرد: تمایل پرسنل ناجا و سپاه برای اختصاص ماهیانه مبلغی برای بازسازی در عتبات عالیات بسیار قابل تقدیر است و این اقدام داوطلبانه باید الگوی سایر دستگاه ها قرار گیرد.
,
 
,
وی افزود: ظرفیت های بسیاری در استان وجود دارد که اگر در راستای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات به کارگیری شود قطعا برکات بسیاری برای مردم و استان شامل خواهد شد.
,
 
,
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: شتاب‌بخشی به طرح‌های عمرانی استان در سرزمین عتبات با به کارگیری سایر ظرفیت های موجود در استان باید در دستور کار قرار گیرد.
,
 
,
کمک ۱۴ میلیارد ریالی مردم استان مرکزی به ستاد بازسازی عتبات عالیات
,
 
,
زندیه وکیلی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی تا پایان تیرماه امسال ۱۴ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند. 
,
 
,
 زندوکیلی اظهار کرد: میزان تعهد استان مرکزی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در سال جاری ۷۱ میلیارد ریال است که تا کنون ۱۴ میلیارد معادل ۲۱ درصد از میزان تعهد محقق شده است. 
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین میزان تعهد استان مرکزی در سال ۹۹ نیز ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که در نهایت ۲۷ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال معادل ۳۸ درصد از آن محقق شد. 
,
 
,
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: علاوه بر کمک‌های نقدی مردم، ساخت دو ضریح سردر مقدس امام زمان(عج) در سامرا و اجرای ۱۶ ستون این صحن از سوی ستاد این استان ساخته شده که در اسرع وقت برای نصب به عراق ارسال می‌شوند. 
,
 
,
 وی ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای توزیع بسته‌های حمایتی و بهداشتی بین نیازمندان هزینه کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه