اخبار داغ

آخرین اقدامات کمیته امداد برای مددجویان زلزله‌زده دنا

آخرین اقدامات کمیته امداد برای مددجویان زلزله‌زده دنا
مبشری گفت: تلاش می‌شود قبل از رسید فصل سرما بیش از ۱۰۰ واحد بازسازی‌شده تحویل خانواده‌های مددجوی زلزله‌زده دنا داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قباد مبشری در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای کمک به مددجویان خسارت دیده از زلزله در شهرستان دنا گفت: برآورد اولیه این بود که منازل 110 خانواده نیاز به بازسازی دارند و حدود 400 الی 450 نیاز به تعمیرات دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر کل کمیته امداد استان به پرداخت هزینه 2  الی 5 میلیون  تومان به  صورت بلاعوض اشاره کرد و گفت: در ابتدای زلزله 500 الی 700 میلیون تومان اسباب و وسایل مورد نیاز خانواده ها مانند موکت، گاز، یخچال، اجاق گاز و وسایل مختلف خریداری و تحویل خانواده ها داده شد.

,

وی گفت: 153 مورد باید بازسازی کامل صورت گیرد که 119 مورد در فاز اجرایی، 55 مورد عملیات سقف و 100 مورد دیوارچینی  آنها انجام شده است.

,

این مسئول گفت: برخی مشکلات مانند آواربرداری، معارضات و پروانه، ضمانت وام ها روندهای بازسازی ها تا حدودی کند پیش رفت اما تلاش می شود تا قبل از شروع بارندگی و سرما بیش از 100 واحد تحویل خانوارها داده شود هر چند روند کار توسط خانواده ها، خیرین و گروه های جهادی در حال انجام  است.

,

مبشری افزود: با همت خیرین و کمیته امداد تمام خانواده های شهرستان دنا، مانند  سی سخت و روستاهای اطراف، بخش پاتاوه و روستاهای آن برای هر کدام چند سری بسته معیشتی تهیه شد و به آنها تحویل داده شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه