اخبار داغ

کارشناس اقتصادی مطرح کرد؛

تورم و گرانی میراث بد روحانی برای دولت رئیسی/ رویکرد اقتصادی در ایران باید جهادی و انقلابی باشد

تورم و گرانی میراث بد روحانی برای دولت رئیسی/ رویکرد اقتصادی در ایران باید جهادی و انقلابی باشد
صاحبی‌منش با اشاره به اینکه تورم و گرانی میراث بد روحانی برای دولت آیت‌الله رئیسی است، گفت: رویکرد اقتصادی در ایران باید جهادی و انقلابی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عطا صاحبی منش در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به اینکه تورم میراث بد دولت روحانی برای دولت آینده است، اظهار داشت: اقتصادی که امروز کشور دارد متأسفانه با دل بستن به غرب، بیمار شده و هرروز یک مشکل در اقتصاد داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: تورم و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در دولت فعلی به دلیل سوتدبیرها به بهانه تحریم، نگاه غرب گرایانه و عدم توجه به ظرفیت‌ها و توان داخلی میراث بد برای دولت آینده آیت‌الله رئیسی می‌باشد.

,

کارشناس مسائل اقتصادی عنوان کرد: امروز وضعیت اقتصادی استان‌های دارای ظرفیت و پتانسیل توسعه‌ای همچون لرستان می‌توان با برنامه‌ریزی حول کشاورزی، باغداری، پتروشیمی، نفت، گاز و معدنی، کمی از دغدغه‌های مردمی را کم کرد.

,

وی تصریح کرد: دولت آیت‌الله رئیسی با رویکرد کار انقلابی و جهادی با استفاده از نظرات کارشناسان و افراد متخصص در حوزه اقتصادی می‌تواند مسیر اقتصاد را به راه درست هدایت کند هرچند چهار سال اول دولت نیز امکان تحقق تغییرات اقتصادی ملموس نباشد ولی حداقل پیش‌زمینه تحول در دور دوم فعالیت دولت می‌تواند محقق شود.

,

صاحبی منش گفت: به‌کارگیری افراد متخصص، انقلابی و جهادی در مسند وزارت اقتصاد و مسئولیت‌های استانی و شهرستانی مرتبط می‌تواند تأثیر خوبی در برنامه‌ریزی‌ها، تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌های اقتصادی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه