اخبار داغ

نماینده کوهدشت و رومشکان مطرح کرد:

آب‌رسانی به ۱۴ روستای کوهدشت و رومشکان توسط یک خیر

آب‌رسانی به ۱۴ روستای کوهدشت و رومشکان توسط یک خیر
حجت‌الاسلام مبلغی گفت: مشکل آب شرب ۱۴ روستا در کوهدشت و رومشکان با ورود بنیاد نیکوکاری ابراهیمی برطرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی مناطق کوهدشت و رومشکان، مشکل آب شرب است و در بسیاری از روستاها با این مشکل مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: بایستی تأمین آب را داشته باشیم که در برخی مناطق باید انتقال داده شود و مخازنی متناسب با جمعیت هر روستا احداث شود.

,

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: ازآنجایی‌که اداره کل آبفا لرستان این اعتبارات لازم برای احداث مخازن و هم‌چنین انتقال آب برای روستاها ندارد که بنیاد نیکوکاری ابراهیمی تحت نظر یک خیر بزرگ تهرانی تقبل کرده که بسیاری از روستاها را تحت پوشش آب‌رسانی قرار دهد، بنابراین ما در این زمینه دیگر مشکل بودجه نداریم.

,

وی تصریح کرد: طی دو روز اخیر با نماینده این خیر تهرانی و جمعی دیگر از مسئولان، از ۱۴ روستا در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان بازدید و بررسی میدانی به عمل آمد، هر جا قرار بود که مخزنی احداث و یا لوله‌کشی شود برآورد شده و اگر نیاز به اعتبار و یا تجهیزاتی داشت این خیر تهرانی آن را متقبل می‌شوند که به‌زودی عملیات اجرایی آن‌ها انجام می‌شود.

,

مبلغی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، گفت: امیدواریم در مرحله بعدی که چند هفته دیگر است با کمک این خیر عزیز، مشکل آب‌رسانی سایر مناطق نیز برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه