اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خبرداد؛

توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بروجرد

توزیع ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بروجرد
سرهنگ حسنوند گفت: ۲ هزار و ۸۱۸ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احمد حسنوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: همزمان با دهه ولایت برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در بروجرد اجرا می شود که برگزاری جشن های دهه ولایت، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی خانوادگی، برپایی ایستگاه های صلواتی و اردوی های تربیتی بخشی از برنامه های این ایام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان، افزود: همچنین در این ایام علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، توزیع دو هزار و ۸۱۸ بسته معیشتی با هزینه ای حدود ۷۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان بروجرد آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: برگزاری مسابقه غدیر و نهج البلاغه، راه اندازی پویش هرخانه یک پرچم (صاحب الزمان عج)، اجرای سرودهای حماسی از دیگر برنامه هایی است که در طول دهه کرامت در شهرستان بروجرد اجرا خواهد شد.

,

سرهنگ حسنوند بیان کرد: در این ایام هزار و ۳۱۰ پرس غذای گرم با هزینه ای بیش از ۲۹ میلیون تومان و ۲۰ عدد کارت هدیه به مبلغ هر کارت ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: تهیه چهار سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به مبلغ ۳۵ میلیون تومان، تهیه چهار سری سیسمونی برای خانواده های نیازمند با هزینه هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، توزیع ۴۰۰ هزار تومان پوشاک و آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد با هزینه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بوده است.

,

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: در مجموع طی این مدت در قالب کمک مومنانه در بخش های مختلف ۸۵۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان در بین نیازمندان کمک شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه