اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر خبر داد:

وضعیت محدودیت‌های جدید با افزایش شمار مبتلایان به کرونای دلتا در فریدونشهر

وضعیت محدودیت‌های جدید با افزایش شمار مبتلایان به کرونای دلتا در فریدونشهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر از افزایش شمار مبتلایان و بستری شدگان بخش کرونا در فریدونشهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریدونشهر در گفتگو با صاحب نیوز؛ از افزایش شمار مبتلایان و بیماران بستری مبتلا به کووید19 در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

افشین ملیانی با بیان این که با توجه به کمبود کیت تشخیص سویه دلتا کرونا، نمی‌توان آمار دقیقی در این رابطه داد، اظهار کرد: علایم و قرائن نشان می‌دهد پیک جدید کرونا در فریدونشهر نیز به تبع سایر نقاط کشور از این نوع است.

,

وی از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهار این پیک نیز کادر درمان و مسئولان شهرستان را یاری کنند و از برگزاری جشن‌ها، مراسمات و تجمع‌ها بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انتقاد کرد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر از کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان و عادی سازی کرونا سخن به میان آورد و از تأثیر منفی این بی‌مبالاتی بر روحیه کادر درمان خبر داد و از احتمال قرمز شدن فریدونشهر که طی چند ماه اخیر در وضعیت زرد قرار داشت ابراز نگرانی کرد.

,

کادر درمان این شهرستان با گذاشتن تصاویری در صفحه شخصی خود به عدم رعایت دستورات بهداشتی در فریدونشهر اعتراض کردند.

,

 

,

ستاد مدیریت کرونای شهرستان فریدونشهر ضمن دستور تعطیلی تالار فریدونشهر با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست ضمن رعایت دستورات بهداشتی، از برگزاری هرگونه تجمعی خودداری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه