اخبار داغ

ریزش صخره‌ها در رشته کوه دنا/ به هیچ فردی آسیب نرسیده است+عکس

ریزش صخره‌ها در رشته کوه دنا/ به هیچ فردی آسیب نرسیده است+عکس
ریزش صخره‌ها در قلل مرکزی و غربی دنا در چند روز گذشته باعث ممنوعیت صعود کوهنوردان و حضور گردشگران شد و بر اساس گزارش‌های بدست آمده این ریزش‌ها تا کنون آسیبی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بدنبال ریزش کوه در منطقه تنگ حرا از رشته کوه دنا تصاویری از ریزش صخره ها از منطقه اندرسا منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بعد از زلزله 29 بهمن ماه 1399 در شهرستان دنا و شهر کوهپایه ای سی سخت این چندمین بار است که مردم شاهر ریزش صخره های کوهی هستند.

,

رضایی کوخدان در این رابطه در گفتگو با خبرنگاران صعود کوهنوردان را تا اطلاع ثانوی به رشته کوه های دنا ممنوع اعلام کرد و گفت: به دلیل فعال شدن مجدد گسل دنا در نقاط مختلف و ریزش وسیع صخره ها در قلل مرکزی و غربی دنا اجرای هر گونه برنامه کوهنوردی توسط باشگاهای کوهنوردی در ارتفاعات و کوهپایه هایه دنا ممنوع می باشد.

,

وی با بیان اینکه اجرای هر گونه برنامه در روزهای آتی و شرایط فعلی کوه دنا بسیار خطرناک می باشد گفت: بر اساس تصمیم هییت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دنا  صعود به قله‌ دنا تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و در صورت رعایت نکردن باشگاه های کوهنوردی و صعود به قله در صورت بروز حادثه،عواقب آن متوجه باشگاه و تیم مربوطه خواهد بود.

,

, ,

, ,


 

, ,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه