اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش دنا مطرح کرد؛

روایتی از سرنوشت مدارس زلزله‌زده دنا

روایتی از سرنوشت مدارس زلزله‌زده دنا
سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان مناطق زلزله شهرستان دنا رنگ و بوی خاصی دارد تا مدیر آموزش و پرورش این شهرستان روایتی از سرنوشت 5 مدرسه آسیب‌دیده را بیان کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ابراهیم ریاضی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای رسیدگی به روند ساخت و ساز مدارس در شهرستان زلزله زده دنا گفت: 4 استان معین کشور در شهر سی سخت جهت ساخت 5 مدرسه و 3 خوابگاه جهت بازسازی حضور پیدا کردند که این استان ها شامل آذربایجان شرقی، خوزستان، اصفهان و فارس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیر آموزش و پروش شهرستان دنا بیان کرد: مراحل نقشه برداری، امورات اداری و موضوعاتی که در رابطه با نوسازی است انجام گرفته است و مشکلات در حوزه شهرداری پیگیری شد و در حال حاضر خاکبرداری انجام شده و  این واحدها در مرحله فنداسیون است.

,

وی در ادامه گفت:در تعمیرات مدارس 60 درصد پیشرفت کاری صورت گرفته است و این واحدها  در مهرماه باید به اتمام برسد و مورد استفاده قرار گیرد.

,

این مسئول در ادامه گفت:برای مشکلات فرهنگیان زلزله زده مکاتباتی با وزیر آموزش و پرورش کشور و همچنینرایزنی مدیر کل آموزش و پروش استان رایزنی هایی در جلسه عالی استان ها  صورت گرفت اما به دلیل تعداد زیاد فرهنگیان اقدام خاصی تا اکنون مشاهده نشده است هر چند با فراخوانی به روئسای آموزش و پرورش در شهر زلزله سی سخت، این مدیران  حضور پیدا کردند و حدود 400 بسته معیشتی به فرهنگیان اهدا شد.

,

وی عنوان کرد: بازدید از منازل فرهنگیان، پرداخت وام 50 میلیونی به تعدادی از فرهنگیان آسیب دیده از زلزله و نهایتا از شهرستان های دیگر جهت کمک به آسیب دیدگان گام برداشته شد که در این راستا کمک هایی صورت گرفته است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه