اخبار داغ

معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مطرح کرد:

برپایی غرفه سلامت در ۱۶ بقعه استان کرمانشاه به مناسبت عید غدیرخم

برپایی غرفه سلامت در ۱۶ بقعه استان کرمانشاه به مناسبت عید غدیرخم
حجت الاسلام مهدی توسلی گفت: به مناسبت عیدغدیر غرفه سلامت در ۱۶ بقعه با انجام آزمایش فشار خون، قند خون، سنجش اکسیژن خون و سنجش تب همچنین انجام آزمایش های تخصصی برای مراجعه کنندگان برپا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در دهه ولایت برنامه هایی را تحت عنوان ولایت علوی اکمال دین نبوی از عید قربان تا غدیر برنامه ریزی کرده است.

معاون فرهنگی- اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: در همین راستا می توان به برگزاری دعای عرفه در ۱۰ بقعه، برپایی نماز عید قربان در ۱۲ بقعه، ایراد سخنرانی دهه ولایت در ۱۹ بقعه و مراسم مداحی و مولودی در ۱۷ بقعه، مراسم جشن میلاد در ۱۴بقعه اشاره کرد.

حجت الاسلام توسلی گفت: همچنین در روز عید غدیر کاروان‌های شادی در قالب شمیم ولایت در ۱۳ بقعه، تجلیل از سادات در ۱۴ بقعه، برگزاری جشن شب و روز عید غدیر در ۱۷ بقعه، اطعام علوی در برخی بقاع متبرکه و توزیع بسته های معیشتی تبرکات علوی اجرا می شود.

وی از تولید برنامه‌های صدا و سیما و فضای مجازی در ۱۱ بقعه خبر داد و عنوان کرد: رزمایش سلامت در ۱۶ بقعه انجام خواهد شد که در قالب ویزیت عمومی در بقاع متبرکه به صورت رایگان به بسیاری از خانواده ها ارائه می شود و در صورت نیاز به درمانگاه و بیمارستان ارجاع خواهند شد.

معاون فرهنگی-اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: غرفه سلامت در ۱۶ بقعه با انجام آزمایش فشار خون، قند خون، سنجش اکسیژن خون و سنجش تب همچنین انجام آزمایش های تخصصی برای برخی بیماران مراجعه کننده برپا می شود.

حجت الاسلام توسلی از تهیه دارو برای بیماران کرونایی که توانایی پرداخت هزینه ها را ندارند خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد نیازمند از سوی هیئت امنا و مراکز افق شناسایی شده است.

وی همچنین از تهیه و توزیع ملزومات پزشکی، ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده میان اهالی ساکن محلات نزدیک به بقاع متبرکه و جامعه هدف خبر داد و افزود: اهدای خون در خودروهای سیار با همکاری سازمان انتقال خون در بقاع متبرکه انجام می‌شود.

حجت الاسلام توسلی تصریح کرد: فعالیت در فضای مجازی در ۱۵ بقعه متبرکه انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه