اخبار داغ

افت ۱۴۰۰ دلاری بیت کوین در بازار جهانی/ بازار سراسر قرمز ارزهای مجازی

افت ۱۴۰۰ دلاری بیت کوین در بازار جهانی/ بازار سراسر قرمز ارزهای مجازی
قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی ۱۴۰۰ دلار افت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین نسبت به دیروز همین موقع ۲.۵ درصد ریخت و هم اکنون ۳۷ هزار و ۲۹۰ دلار در حال معامله است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این قیمت البته نسبت به هفته پیش ۲۵ درصد رشد داشته، اما در مقایسه با قیمت دیروز که ۳۸ هزار و ۶۰۰ دلار بود، حدود ۱۴۰۰ دلار افت کرده است.
,
 
,
با احتساب قیمت امروز، ارزش کل بازار بیت کوین حالا به ۷۰۰ میلیارد دلار رسیده و برای نخستین بار در طول چند هفته گذشته بازار بیت کوین حجم بالایی خورده و با خرید و فروش ۱.۱ میلیون بیت کوین ۴۱ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است.
,
 
,
تعداد کل بیت کوین‌های جهان هم حالا به ۱۸ میلیون و ۷۶۷ هزار و ۸۸۱ عدد رسیده است. اتریوم افت به مراتب جدی‌تری را نسبت به بیت کوین به ثبت رساند و با ۵.۳ درصد کاهش قیمت هم اکنون ۲۲۱۸ دلار خرید و فروش می‌شود.
,
 
,
باینانس کوین هم ۳.۸ درصد ریخت و ۳۰۶ دلار در حال دست به دست شدن است. کاردان و ریپل هم هر کدام با ۷ درصد افت قیمت به ترتیب ۱.۲۶ دلار و ۶۲ سنت به فروش می‌رسند. دوج کوین البته سنگین‌تری سقوط را در میان ارزهای مجازی مطرح در معاملات امروز به ثبت رساند و با ۱۲.۵ درصد افت قیمت هم اکنون ۲۰ سنت در حال خرید و فروش شدن است.
,
 
,
به طور کلی در معاملات امروز ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی ۵.۳ درصد کاهش یافت و به ۱۴۶۶ میلیارد دلار رسید. همانند بیت کوین شاهد حجم خوب معاملاتی در بازار ارزهای مجازی بودیم و ۱۰۸ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته در این بازار پول جابجا شده است. تعداد ارزهای مجازی جهان هم امروز به ۱۱ هزار و ۶۴ رقم رسید. 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه