اخبار داغ

معاون فنی گمرک خبر داد:

ارزبری ۱۱ میلیون دلاری واردات ماینر به کشور/ واردات دستگاه‌های استخراج رمزارز آزاد است

ارزبری ۱۱ میلیون دلاری واردات ماینر به کشور/ واردات دستگاه‌های استخراج رمزارز آزاد است
معاون فنی گمرک با اعلام اینه در حال حاضر دستگاه‌های استخراج رمزارز بدون هرگونه ممنوعیتی وارد می‌شود، گفت: بانک مرکزی برای واردات رسمی ماینرهای استخراج رمزارز از سال ۹۹ تاکنون ۱۱ میلیون دلار برای متقاضیان تامین ارز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران، با اشاره به واردات رسمی دستگاه‌های استخراج رمزارزها به کشور، اظهار کرد: در حال حاضر دستگاه‌های استخراج رمزارز بدون هرگونه ممنوعیتی و حتی با دریافت ثبت سفارش از وزارت صمت و تأیید منشاء ارز از سوی بانک مرکزی، توسط بخش خصوصی به کشور وارد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: از ابتدای سال ۹۹ که به پیشنهاد گمرک، ردیف تعرفه مذکور برای طبقه بندی کالا تعیین و مصوب شد، تاکنون حدود ۱۱ میلیون دلار ارز برای واردات ماینرها، از کشور خارج شده است.

,
جمال ارونقی با تاکید بر اینکه این دستگاه‌ها از مبادی رسمی کشور و پس از انجام تشریفات گمرکی ترخیص می‌شوند، گفت:‌ در این مدت حدود ۱۳ هزار دستگاه ماینر استخراج رمزارز به وزن بیش از ۱۶۰ تن به ارزش ریالی بیش از ۴۵ میلیارد تومان به کشور وارد شده و پس از انجام تشریفات گمرکی ترخیص شده است. 
,
 
,
معاون فنی گمرک درباره اینکه ماینرها از کدام کشورها به کشور می‌آیند، گفت: عمده واردات این دستگاه‌ها از کشور چین و امارات وارد گمرکات فرودگاه امام خمینی، پیام البرز و نیز گمرک شهید رجایی بندر عباس شده‌اند. همچنین واردکنندگان دستگاه استخراج رمزارزها برای ترخیص، از حواله ارزی و برات استفاده کرده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: فارس
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه