اخبار داغ

عید غدیر آغاز واکسیناسیون معلمین در استان یزد؛

معلمان استان یزد نگران تامین واکسن خود نباشند/واکسیناسیون همه معلمان طی دو هفته

معلمان استان یزد نگران تامین واکسن خود نباشند/واکسیناسیون همه معلمان طی دو هفته
شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد با اشاره به آغاز واکسیناسیون معلمین از روز عید غدیر، گفت: نگرانی بابت تأمین واکسن مورد نیاز معلمان در استان یزد وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شریفی معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه به صورت نمادین و از روز عید غدیر واکسیناسیون معلمین در استان آغاز خواهد شد، گفت: از اوایل هفته آینده و با توجه به آمادگی شهرستان‌ها شاهد واکسیناسیون معلمین در سطح استان یزد خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اضافه کرد: برخی از شهرستان‌های استان یزد از روز شنبه و برخی هم از روز یکشنبه بحث واکسیناسیون معلمین را خواهند داشت.

,

شریفی با اشاره به اینکه به اندازه ظرفیت آموزش و پرورش استان یزد، واکسن کرونا به معلمین استان اختصاص خواهد یافت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بین دو وزارت خانه در خصوص تعداد واکسن و معلمین صحبت‌هایی انجام گرفته، در این خصوص با مشکل مواجه نخواهیم بود.

,

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد افزود: نگرانی بابت تأمین واکسن مورد نیاز معلمان در استان یزد وجود ندارد و ان‌شاءالله تمام معلمین استان واکسینه خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه برای فرآیند واکسیناسیون معلمین دو هفته زمان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: حتی اگر در محموله اول تمام واکسن مورد نیاز وارد نشود، در محموله‌های بعدی و طی دو هفته این مسئله انجام می‌گیرد و مشکلی از این بابت نیست.

,

شریفی در خصوص اینکه آیا می‌توان از ابتدای مهرماه مدارس را آغاز کرد، گفت: رفتار کرونا در حال تغییر است و الان نمی‌توان گفت که در مهرماه آیا می‌شود مدارس را بازگشایی کرد یا خیر.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه