اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

غدیر اکمال رسالت نبوی است

غدیر اکمال رسالت نبوی است
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مساله غدیر در آیات و روایات مورد توجه‌ قرار گرفته و به عنوان مکمل رسالت پیامبر اسلام (ص) مطرح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: غدیرخم، امتداد نبوت بوده ‌و ولایت و امامت، بعثت پیامبر اسلام (ص) را تکمیل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: غدیر رسالت پیامبر اسلام(ص) را تکمیل می‌کند و اگر غدیر نباشد، بعثت ناقص به نظر می رسد.

,

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: مساله غدیر در آیات و روایات مورد توجه‌ قرار گرفته و به عنوان مکمل رسالت پیامبر اسلام (ص) مطرح شده است.

,

حجت‌الاسلام شبستری با بیان اینکه دین اسلام بدون امامت و ‌ولایت ناقص است، گفت: آن قدر این مساله اهمیت دارد که پیامبر اسلام (ص) اگر به این دستور الهی عمل نکند، گویی رسالت خود را انجام نداده است.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: مساله امامت و ‌ولایت معادل با کل رسالت پیامبر اسلام (ص) است و ‌در روایات هم از امامت به عنوان کلید تمام اعمال و عبادات تعبیر شده است و کسی که ولایت را برعهده می گیرد، انسان ها را به سمت رعایت دستورات الهی هدایت می کند.

,

حجت‌الاسلام شبستری افزود: پیام غدیر این است که بدون ولی، مردم هدایت نخواهند شد و باید این مسیر ادامه یابد، چنان که نبی مکرم اسلام (ص) در حادثه غدیرخم، ‌از حاضران در آن جمع خواست تا پیامش را به غایبان ابلاغ کنند و پیام غدیر نسل اندر نسل تا قیامت منتقل شود.

,

وی با بیان اینکه‌ آیا واقعا حق غدیر را ادا کرده ایم؟ گفت: حق غدیر را آن گونه که شایسته است، ادا نکرده ایم و ‌از درک عظمت جایگاه آن عاجز مانده ایم.

,

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه غدیر حق بزرگی بر گردن ما دارد، افزود: هیچکدام از اعیاد نتوانسته در رتبه و جایگاه غدیر قرار بگیرد، چنان که نام این عید "عیدالله" است واین نام به دلیل بزرگی و عظمت بی نظیر غدیر و پیام آن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه